16.11.2016

WORTH TO VISIT


Nyt Tampere ja täällä vierailevat kuulolle! Nyt on auennut ihan uudenlainen helmi - Ravintola Tampella. Kuvitelkaa suuret ikkunat, tiiliä, miellyttävä valaistus ja hyvä ruoka. Tai itseasiassa, ei tarvitse käyttää ihan älyttömästi mielikuvitusta, se toivottavasti välittyy kuvista! Veikkaan, että mua kiehtoo eniten tuo miljöö ja nuo ikkunat. Oon asunut Tampellassa vuoden, joten tuo ravintola on mun vanhan kotimatkan varrella ja oon aina ihaillut tuota ravintolan rakennusta kokonaisuudessaan. Vesi, Tampellan kyltti ja massiivinen tiili, niissä on jotain kiehtovaa. 


PB100990
PB100979
PB100948
IMG_1759
PB100969
IMG_1762
PB100967
PB100959-2

Eikös ole aivan mielettömät puitteet? Ja nyt en valehtele, kun väitän, etten kameralla saanut taltioitua koko potentiaalia. Joten toteampa, että jos haluaa saada oikean kuvan paikasta, kannattaa käydä katsomassa omin silmin koko komeus. Voisin kuvitella, että lounasaikana tuo olisi mainio spotti napata läppäri mukaan ja tehdä hommia samalla. Ympäristö inspiroi ja suurista ikkunoista näkee Tampereen hieman eri vinkkelistä. Tai no okei, tottakai seurassa on aina paras fiilis syödä lounas!

Mä söin raikkaan lohisalaatin, sillä olin sen verran tukkoinen, ettei lämmin ruoka maittanut. Salaatti oli täyttävä ja hyvä. Mutta kyllähän tuon kruunasi jälkkäri ja kahvi siihen kylkeen. Saatiin lupa tilata jälkkäri menun puolelta ja kyllä kannatti. Illallinen tarvitsee vielä testata, joten siihen en osaa sanoa juuta enkä jaata - vielä. Tosin Tampere saattaa näyttää tosi magealta pimeällä noiden ikkunoiden läpi :-) 

Kohta vaihtuu Tampereen kadut Pariisiin, sillä lähden sinne ensi viikon torstaina. Oon ollut jotenkin vähän poissaoleva ja hakusessa pari päivää viikkoa, joten tää tulee niiiin tarpeeseen. Vaikka, onko joku koskaan sanonut ei Pariisille? Paitsi Frendien Rachel. 

Sellaista ajatuksen juoksua tällä kertaa haha! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti