12.11.2016

QUIET

Täällä sitä vieläkin istutaan. Kotona ja ihan hiljaa. Ensinnäkin siksi, että puhuminen on vaikeaa, sillä ääntä ei lähde juuri nimeksikään. Toisekseen, vaikka puhuisin, niin tästä pihisemisestä ei saa juurikaan selvää. Torstaina olo oli jo hyvä ja melko normaali nuhaa lukuunottamatta. Sitten perjantaina mulla alkoi lähteä ääni ja jouduin jäämään taas saikuille. Energiatasot mulla on melko hyvät, mutta töissä aika menisi pelkästään puhuessa, johon mulla ei ole ääntä. Yhtään. Joten oon vieläkin kotona, vaikka energiaa olisi kaikkeen muuhun. 

PB100882
PB100827

Takki Elvine / Neule H&M / Farkut Cubus / Kengät Vamos

PB100908
IMG_1703

PB100916-2

Mitä tulee talveen, oon aika mukavuudenhaluinen tyyppi, enkä tykkää palella. Sen takia pukeutuminen on jopa tylsää talvisin. Tai sen ei välttämättä oo pakko olla tylsää, mutta itellä on vaikea hypätä talvipukeutumisen maailmaan. I know I know - kerrospukeutumista ja neuleita jnejne. Ehkä se talvipukeutumisen haasteellisuus näkyy enemmänkin kuvissa? Kun ulkona on pakko olla lämmintä päällä ja takki kiinni. Oon ottanut asiasta siinä mielessä kopin, että oon ollut kekseliäämpi asukuvaaja sisätiloissa :-) Näin ei tarvitse värjötellä ulkona, takki kiinni ja huivi vedettynä korviin (joista kaksi jälkimmäistä ei edes tapahdu näissä kuvissa) haha!

Kengät ovat uudet ja ne on niiin mukavat sekä lämpimät!! Mulla on ihan surkimus ääreisverenkierto, jonka vuoksi nenä, varpaat ja sormet on aina jäässä. Etenkin noi varpaat. Talvisin mulla on poikkeuksetta villasukat jalassa, kun oon kotona. Sit kun lähden ulos, mulle on tärkeetä, että kengät on hyvät. Hyvä pohja, vuori ja materiaalin on ehdottomasti oltava nahkaa! Oon vissiin paasannu asiasta aiemminkin heh.


2 kommenttia:

  1. Oon ihan samanlainen - pitää olla lämmintä ja mukavaa! Varpaat on aina jäässä, jopa Timberlandeissa... en tiedä millaiset lämpölaitteet mulla pitäis olla jalassa :D paranemisia sinne!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah tarvitaan sellainen mukaan otettava pattereilla toimiva lämpöviltti tai töppöset :---D Vanhan kenkämyyjän vinkki varpaiden avuksi : Pohjallinen! Riippuu pohjallisen paksuudesta ja materiaaleista, mutta niiden tarkoitus on eristää lämpöä ja säästää kengän sisäpohjaa. Jalasta irtoaa ihan superpaljon kaikkea inhaa sukkien läpi kenkiin, jolloin sisäpohja kuluu, eikä lämmitä enää samalla tavalla. Toki pohjallinen nipistää vähän tilaa kengästä, mutta jos kengän matsku on nahkaa, se pikkuisen antaa periksi :-)

      #Oldhabitsdiehard eli pahoittelut saarnasta :-D

      Poista