2.12.2015

MY KIND OF A MORNIN'

IMG_8228
IMG_8229
IMG_8226
IMG_8227

Ensinnäkin haluan kertoa, että mulla on ehkä kuukaudessa yksi aamu, joka on tällainen. Muina aamuina vaihtoehtoisesti torkutan liian pitkään, en kerkiä syömään aamupalaa tai en jaksa vaivautua. Sitten tulee sellaisia aamuja, kun herään virkeänä ja inspiroituneena. Sit otan siitä ilon irti ihan täysiä. Niistä hetkistä saa energiaa ihan hulluna ja ne on onnellisimpia aamuja tässä elämässä. Mä haluan tässä nyt sanoa, että se on OIKEESTI ihan ok hehkuttaa niitä hetkiä! Koska perhana ne on välillä vähissä :-D Mulla aamu sisälsi lattialla hengailua, smoothieta ja lehtiä. Musiikkia taustalle ja samalla aurinko valaisi koko kodin. 

Ruokakaupassa oli karhunvatukoita ja en voinut vastustaa kiusausta. Oon syönyt noita viimeksi kesällä ja hitsit on hyviä! Toimii loistavasti aamupala-smoothiessa tai jukurtin seassa! Hahahaaa oon hieman suurpiirteinen tyyppi, mitä tulee ruokaohjeisiin ja niiden tekemiseen saati sitten  niiden noudattamiseen! Oman mieltymyksen ja maun mukaan kannattaa aina mennä. Ei mullakaan aina resepti tältä näytä, mutta tänään näytti :-)


Simppeli mustikka-banaani-smoothie

1 purkki maitorahkaa (oon nössö ja syön sitä extrasuper-pehmeetä)
1/2 banaani, tai kokonainen. Ihan miten itse tykkäät.
Reilu hyppysellinen tuoretta pinaattia - nää ei maistu millekään, mutta tuntuu terveelliselle hahaha
Noin desi kotimaisia pakastemustikoita. Pakaste sen takia, että tulee ihanan kylmä smoothie
Muutama ruokalusikallinen pähkinöitä, mulla itsellä on joku sekoituspussi.
Jos haluaa makeutta, niin sitten hieman hunajaa sekaan.

JA SITTEN TEHOSEKOITTIMEEN!

Päälle kurpitsansiemeniä ja karhunvatukoita.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti