30.11.2015

THIS WEATHER THOUGH

IMG_8071
IMG_8072

IMG_0815
PB251843
IMG_8075

Takki Elvine / Neule Cubus / Kengät Palmroth* / Kello Gant

Kuvat - Milla
Edit - Minä

Vaikka ilma oli alakuloinen, se ei meinaa sitä että mun täytyis olla! Tai no, ainakin huulipuna piristää! Huulilla siis MACin Diva, joka on täydellisen tumma ja matta. Käytiin Millan kanssa kuvaamassa ja voi että oli sateista ja synkkää :--D Jalkoihin mulla sujahti Palmrothin lakeripintaiset chelseabootsit, jotka on muuten pirun hyvät just tollasille ilmoille! Kevyet, mutta suojaa märältä. Kaikista oletuksista huolimatta, saatiin molemmille ihan hullun hyvät kuvat ja muutenkin kiva aloitus keskiviikolle. 

Tässä on muuten mun mukavuus-pukeutumista at it's finest! Mutta täytyy sanoa, kun on menossa 8-21, on pakko olla käytännöllisempi. Naurahdinkin, kun näin Millan, että siinä on likka aina niin trendikkäänä ja sitten on minä parkatakissa :--D Siitä tulikin mieleen, että sen jälkeen, kun kirjoitin aiempaan postaukseen, että en oo löytänyt sellaista hyvin istuvaa villakangastakkia, en oo saanut ajatusta mielestäni. Hitto vie. Sellainen kyllä tarvis olla. Mutta no can do, oon hartia-linjaltani joku xxxxxs, joka on ihan mahdottomuus. MUR.

Yritän kaikkeni, että syys-kaamos-väsymys ei iskisi, mutta vitsiläinen saa kyllä antaa 110% itsestään siihen, että pysyy virkeänä. Pienet jutut auttaa, kuten esimerkiks toi huulipuna :-D Olisko teillä jotain kikkakolmosia virkeenä pysymiseen? 





2 kommenttia:

  1. Haha feel you minihartia kaveri! Nytkin mun uusimman postauksen villakangastakissa vetelee olkasaumat jossain puolessa kädessä.. :D Oh well, jos vaan sovitaan, että ollaan tyylikkäästi valittu oversize?

    http://rosalias-inspirations.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa etten oo yksin!! Mä oon jopa joskus kokeillut kaikki Topshopin petit-malliston takit, mutta nekään ei istunut!! HUOOOH :---D Voidaan sopia, että ollaan aina vaan trendikkäästi oversize! Kuulostaa hyvältä!

      Poista