3.12.2015

SO IT BEGINS x PART 2

IMG_8172

Kuvat: Pinterest

Oon vasta muutama vuosi sitten alkanut paketoimaan oikein ajatuksella. Sitä ennen oon mennyt vähän "mitä rumempi sen persoonallisempi"-ajatuksella. Kunnes sitten haksahdin totaalisesti. En tiedä oliko se sitten aikuisuus vai kehittynyt visuaalinen silmä, mutta ihan tosissaan oon nyt ottanut paketointihommat :--D Onhan ajatuksella kääritty lahja muutenkin kivempi antaa. Tänä vuonna aion ylittää kaikki odotukset, omat taitoni ja mielikuvitukseni, nyt on sellaiset visiot että alta pois! Tän uhon seurauksena saan varmasti kymmenet itkupotkuraivarit paketoidessani. Tästä tuli mieleen, että mulla ja äidillä taiskin joku joulu olla paketointikisa, että kumpi tekee nätimmät paketit. Tais äippä viedä voiton silloin :-D

Kun saan paketoitua, laitan lopputuloksista tänne kuvaa. Sitä ennen minä ja toivottavasti tekin inspiroidun näistä pinterestistä napatuista kuvista! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti