11.10.2018

3 ASIAA...

Kun avasin läppärin, ajattelin kirjoittavani tänne jotain fiksua ja ajatuksia herättävää. Kun tässä nyt hetken oon istunut, ajatus ei kulje yhtään. JOTEN. Koska arki voi olla joiltain osin vakavaa ja ajatuksia herättävää jo muutenkin, kirjoitankin jotain kevyempää! Ja tadaa, tulossa on siis eräänlainen "blogihaaste". Joten jos kaipaat jotain kevyempää luettavaa, here we go. Oon ehkä todennäköisesti tehnyt tän jo joskus aiemminkin, mutta en yhtään muista, mitä oon vastaillut!

rk-4 10.14.31

3 asiaa, joista pidän...Aloin miettimään näitä ja ei kolme asiaa on liian vähän! Sanotaan alkuun, että ystävä- ja perhesuhteet sekä parisuhde on itsestäänselvät tähän, joten niiden lisäksi listaan kolme muuta asiaa. Pidän valokuvaamisesta ja oon löytänyt siihen ihan uutta intoa syksyn mittaan. Pidän siitä, että mulla on joku tv-ohjelma tai youtube-video, mitä voin pitää taustalla samaan aikaan kun esimerkiksi meikkaan. Ja viimeisenä, pidän aivan liikaa siipikastikkeesta. Niin paljon, että joskus syön sitä riisikakkujen päällä ja tää on outoa.

3 asiaa, joista en pidä...Yliajattelusta, rusinoista maksalaatikossa (enkä itseasiassa maksalaatikostakaan) ja roskien viemisestä. Meillä mies vie roskat ja se sopii mulle enemmän kuin hyvin. Muutamien keskusteluiden perusteella, on hyvin yleistä että mies on se joka vie roskat?

3 asiaa, joita tein viikonloppuna...Olin Helsingissä viettämässä laatuaikaa ystävien kanssa. Ostin uuden takin!  Sunnuntaina kävin salilla sitten yli kuukauteen, miksi pienen tauon jälkeen salille palaaminen on yhtä piinaa? 

3 asiaa, jotka osaan...Valita pähkinäsuklaalevystä ensimmäisenä ne palat, joissa on kaksi tai useampi pähkinä, chorizo-pasta ja ideoida (jos joku ei keksi hyvää lahjaa tai tekemistä, niin suosittelen kysymään multa: oon ideapankki tällaiseen)

3 asiaa, joita en osaa...Olla stressaamatta tai ahdistumatta asioista, jotka ei välttämättä liity muhun ollenkaan. Olla tunnollinen koululainen/opiskelija. En myöskään osaa vastata viesteihin ajoissa. Tuo viesteihin vastaaminen (lue: vastaamattomuus) on niin ärsyttävä piirre ja pelkään sitä päivää kun mun pää joutaa pölkylle siitä. 

3 asiaa, jotka haluaisin osata...LAULAA tai tehdä musiikkia. Ommella vaatteita tai olla enemmän käsityö-ihminen. Meikata täydellisen silmämeikin tilanteeseen kuin tilanteeseen.

3 asiaa, jotka minun pitäisi tehdä...Purkaa pyykkivuori, järjestää kirpputoripöytä ja ottaa itseäni niskasta kiinni sekä olla yhteydessä kouluun opintojen suhteen. 

3 asiaa, joista stressaan...Muiden tunteet, säästäminen ja opiskelu. Ohhoh, aika vakavaksi meni 😄

3 asiaa, jotka saavat minut rentoutumaan...Musiikki, siivoaminen ja kodin järjestely (jos se tapahtuu omasta tahdosta eikä sen takia, että nyt on PAKKO), urheilu

3 asiaa, joista puhun useasti...Tv-ohjelmat, joita katson (!!! Parasta on jauhaa ihan tosissaan jostain näin turhanpäiväisestä), asiat joista olen sillä hetkellä innostunut (esim. joku uusi tuote, ruoka-addiktio, uutisaihe jne), kuinka harvoin mun tarvii tankata mun auto hahaha! 

3 asiaa, jotka puen mielelläni päälle...Nahkakengät, hyvinistuvat farkut ja villasukat. En yhtäaikaa tosin 😄

3 asiaa, joita en pue päälleni...Mitään pikkujakkua, trumpettihousuja ja pikeepaitaa.

3 asiaa, jotka haluaisin hankkia...Värikäs neule, Balmuirin Montblanc -huivi ja ehkä uusi objektiivi kameraan! 

3 asiaa, joista unelmoin.. New Yorkiin matkustamisesta, KonMari-kohtauksen loppuunviemistä kotona ja tasapainosta.

3 asiaa, joita pelkään...THE RING-elokuvan Samara ja koko elokuva. Se on kyllä järkyttänyt mua niin pahasti ja mun mielikuvitus on ihan kahjo. Jos oon yksin kotona yötä, kun on pimeää, oon ihan pienesti paniikissa. Terveydentilan muuttumista (niin läheisten kuin omani). Pelkään myös hulluja ihmisiä, jotka toivovat muille pahaa - tämän vuoksi isot väkijoukot tuntuvat ahdistavilta välillä.

3 asiaa, jotka toivon tapahtuvan lähitulevaisuudessa...Enemmän aikaa perheen kanssa, hiusten äkillinen 20cm kasvaminen (tää on tosi todennäköinen haha), kunnon joulufiiliksen löytyminen.

Kuva: Jonna

// Mä en ymmärrä, miksi tän postauksen fontti on ihan kummallinen. Mutta, se ei oo vakavaa, joten ei anneta sen häiritä!




4 kommenttia:

  1. Vahva sama tohon Samara-pelkoon!! Joskus nuorena katottiin niitä kun serkku oli kauhuleffafani, ja mulle jäi kyllä pienet traumat siitä. Ihan hirveetä olla yksin kotona, jos poikaystävä on jossain muualla. :D Liian vilkas mielikuvitus indeed!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama juttu! Mun siskopuoli kans oli mieletön kauhuleffa-fani ja silloin itekin niitä katsoi, mutta pari vuotta myöhemmin mielikuvitus kosti oikein olan takaa :D

      Poista
  2. Lapua, the ring on yks kamalimmista elokuvista ikinä ja varmasti osasyyllinen siihen, etten kykene kattoon kauhuleffoja enää :-D hyrr - tulee kylmät väreet kun edes ajattelee! Plus muutama muukin kovin samastuttava kohta, esim äkillinen hiustenkasvu yes please !

    Ja hitsi miten ihana kuva! <3

    VastaaPoista