30.9.2016

VAAHTERAMÄEN EEMELI

WOAAAH huomenna on lokakuu. Eli siis nyt on melkein joulu? Ainakin näin joulu-hullun logiikalla. Tää viikonloppu menee täysin töitä tehdessä ja sehän sopii. Vaikka välillä tuntuu rankalta yhdistää koulu, työt, ystävät, perhe, blogi ja muu vapaa-aika yhteen, koen olevani onnekas että työt on vahvasti osa mun arkea. Ja viime syksyn jäljiltä tuntuu siltä, että oon oppinut paljon sen suhteen, miten säilyttää tasapaino kaiken välillä :-)


P9253352
P9253332
P9253371
P9253381

Paita H&M / Farkut Cubus / Hattu Cubus / Kengät Dinsko / Kello DW

Tässä asussa on kaksi asiaa, missä olen poistunut täysin mukavuusalueeltani! Hattu ja noi farkut. Selitetäänpä tätä asua vähän lisää - se on mielestäni sen tarpeessa. Aloitetaan farkuista! Lyhyt puntti, suora lahje ja korkea hieman pussittava vyötärö. Totuushan on se, että mä oon hyvin tylsä tyyppi, mitä tulee alaosiin. Pillifarkuissa mulla on aina hyvä fiilis perhanan tutut ja turvallisetSitten töissä yks asiakas sovitteli näitä farkkuja ja ne näytti niin sairaan hyvälle hänellä, että mun oli pakko sovittaa. Ja TADAA, siinä ne nyt ovat. Ensimmäiset vibat mulla oli, että oon kuin joku Vaahteramäen Eemeli nämä jalassa :-D Toki siihen fiilikseen vaikutti myös se, että silloin mulla oli hiukset letillä ja lenkkarit jalassa sekä reppu selässä hahahah. Tajusin, että korollisiin nilkkureihin (jotka mun kenkärepertuaarista puuttuu!! WHAT!!) nämä farkut toimii parhaiten. Nappasin mun klassiset korkokengät kokonaisuuteen ja avot. Vaahteramäen Eemeli vibat GONE!!


P9253337
P9253525
P9253375
P9253504

Toinen juttu on toi hattu. Mä en missään nimessä koe itseäni sellaiseksi, jolle sopii hattu tai joka kokee olonsa hyväks hattu päässä :-D Mutta tein sellaisen päätöksen, että luulenpa hatulle tulevan tarvetta vähän enemmänkin. Aion kasvattaa mun oman hiusvärin takaisin. Tai ainakin sen verran, että saadaan latvat ja tyvi sen verran toimimaan yhdessä, että mun ei tarvis olla jatkuvasti värjäilemässä tyvikasvua pois. Ja mulla on aika haastava aloitustilanne, sillä oma väri on kyllä tumma, mutta paljon kylmempi kuin tämä jo päässä oleva väri. Lopputulos on se, että lämpimän tummanruskean rinnalla uusi kasvava hius saattaa näyttää harmaalta. ITKU.

Tästä on tulossa siis melkoinen projekti ja yritin googlailla muiden kokemuksia ja vaiheita aiheeseen liittyen. Harmikseni en löytänyt keneltäkään bloggajalta kunnollista ja pitkään toteutettua postaussarjaa tästä. Tulikin siitä mieleeni, että onko joku muu miettinyt joskus oman hiusvärin kasvattamista takaisin? Kiinnostaisiko teitä lukea mun kasvatusprojektin eri vaiheista ja miten hermot kestää sitä? oon tunnetusti melko malttamaton tyyppi, joten tästä voi tulla ihan mielenkiintoista.

12 kommenttia:

  1. Ihania kuvia Riikka! Hyvä fiilis välittyy tänne ruudun toiselle puolelle asti :) Superia viikonloppua sinne!


    www.essiesophie.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana Essi! Kiitos 😊♥️ Kivaa viikonloppua!

      Poista
  2. Vau, upeita kuvia ! ♥ Mä ite kasvatin mun oman värin takasin, mulla oli tuollainen tumma hius mitä sullakin ja nyt tää on jo lähestulkoon koko matkalta sellanen rusehtavanharmaa, ja tykkään. :D Mulla oli tossa matkan varrella ties kuinka monta kertaa sellanen fiilis että NYT MÄ VÄRJÄÄN TÄÄ ON KAUHEE mut sit kuitenkin sain pidettyä pintani. Mulla vaaleni hiukset kesäisin kun aurinko paisto niihin, niin sit jossain vaiheessa mulla oli sellaset vaaleenruskeet hiukset mistä oikeestaan tykkäsin kans ! Tummasta niin vaaleaan, oli kyllä pikkuinen ero mut ite tietystikään en sitä huomannu kun olin niin tottunu, mut kuvista kun katto niin tsiisus mikä ero. :D Tällä hetkellä kun pätkäsin hiukan hiuksia niin on enää latvoissa väriä hiukan, muuten on oma väri. Eikä oo ollenkaan niin paha mitä muistelin, ja tuntuu et hiuksetkin voi jollain tasolla paremmin. :) Mut se juurikasvu kyllä hetkittäin rassas, tällee meikäläinenkin kun ennen värjäs ihan jatkuvasti hiuksia niin hiukan totuttelua.. Muttasiis tosiaan reilu puoltoista vuotta tässä meni. Mielelläni lukisin sunkin kasvatusprojektista ja fiiliksistä ! :) Hahah hups, tulipas pitkä kommentti xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just hyvä kommentti! Tollasta vertaistukea tuun tarvitsemaan oman kasvatusprojektin varrella 😄 Eli maltti on valttia, pidän sen mielessäni! 😊

      Poista
  3. Hyvältä näyttää! :----) Ja peukku oman värin takaisin kasvattamiselle! Itse tein saman ja nyt alkaisi olla kokonaan keinotekoiset värit tiessään. Pitkä ja välillä vähän raskaskin projekti, mutta kyllä se vaan tuntuu kivalta kun pääsee sen pahimman vaiheen yli. Tsemppiä!! Ja hattu todellakin auttaa! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ☺️ Eli osaat kans varmuudella sanoa, että hatulle tulee tarvetta? Varmaan pidän kans jonkun verran hiuksia kiinni sit tällä matkalla huh 🙄 Mutta en jaksa enää värjäillä tyveä, joten tää on vaan jaksettava!

      Poista
  4. Sun farkut on aivan täydelliset!! Mitähän mallia ne mahtaa olla, tekis heti mieli käydä tarkistaa lähin cubus..😄

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! 😊 Tällä mallilla ei taida olla muuta nimeä kuin High Waist Straight 39,95€? 🤔 Myymälässä toinen suora malli on Straight Sarah, mutta nää ei oo ne! Kysy myyjältä vielä tarkemmin, ne tietää aina. Tai jos ei tiedä, niin ottaa selvää 😌 Kivaa viikonloppua ja tsemppiä etsintöihin!

      Poista
    2. Upeita kuvia! Ihana ja jotenki niin klassinen toi sun takki... Ite jatkan täydellisen klassikon metsästystä. :-D

      http://maijaviola.blogspot.fi/

      Poista
    3. Kiitos! 😊 Takki on ostettu talvella Tiger of Sweadenilta -50% lapun kanssa! Oli kyllä mieletön löytö 😍 Tsemiä metsästykseen!

      Poista
  5. WOW tyttö miltä näytätkään! <3

    VastaaPoista