31.8.2016

KUN OLIN SITÄ MIELTÄ, ETTÄ KUVISTA TULEE IHAN PSKOJA


P8315195
P8315142
P8315108
P8315153
P8315191
P8315285
P8315180

Paita BikBok / Farkut Cubus / Kengät Vamos / Lasit Ray-Ban

Siinäpä teille otsikkohirviö! HAHAA! Oon tällä hetkellä ihan ääriäni myöten täynnä inspiraatioo ja intoa blogia kohtaan ja tänään piti pitkästä aikaa lähteä kuvaamaan. Tiesin jo paikan, mihin haluan ja millä tyylillä kuvat otettaisiin. Mulla oli pitkin päivää hyvä fiilis ja yks mun kaverikin kyseli, että onko mun helppo olla kuvissa. Vastasin että joo on, nykyään. 

Sitten mentiin kuvaamaan. Tuntui epämiellyttävältä, kiusaantuneelta ja hiukset olivat typerästi nutturalla. Naamassa liikaa meikkiä ja väärät farkut. Pään sisällä kuului vaan ajatus, että ei tästä mitään tule ja että ei paskasta voi tehdä konvehtia. Viimeisimmän taisin sanoa kuvia ottaessa jopa ääneen huups! Luovutin ja olin harmissani. Onneksi mies kameran takana ei luovuttanut vaan hymyssä suin jeesas mua. Ihana. Sanoinkin, että ei nää epäonnistuneet kuvat oo sun vika vaan täysin mun pään sisällä. EPÄONNISTUNEET? Pardon my french, mutta mä kyllä oon välillä ihan täys dorka  :-D 

Huomenna syön hyvän aamupalan, tuijottelen vähemmän oma napaa ja keskityn parempaan fiiliikseen! 

// Ja siis sanomattakin selvää, että kuvistahan tuli kivat - just eikä melkein. Mun urposta mielestä huolimatta!

2 kommenttia:

  1. Haha, loistoteksti! Mutta näin nää menee, välillä on tosi hyvä fiilis kuvissa ja lopputulos on kuitenkin nääh. Välillä taas on supervaikeaa ja lopputulos onkin yllättävän jees. Ei oo helppoo ei :D Mutta pointtina siis, just hyviä kuvia! Sulla on ihan oma tyyli olla kuvissa ja näyttää jotenkin superluonnolliselta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin! Pettymys on itseasiassa näin päin helpompi, jos kuvat onnistuu surkeasta fiiliksestä huolimatta! Kiitos Emmi :-) Ja luonnollisuus on iso kohteliaisuus, kiitos!! <3

      Poista