8.4.2016

#NYXNORDICS


nyx-8
nyx-2
nyx-4
nyx-7
nyx-5
nyx-6

Tänään aikalailla näillä näppäimillä Sokoksella lanseerataan NYX-meikkisarja, johon pääsimme eilen tutustumaan. Mä itse tykkään meikeistä, mutta kuitenkin hillityllä tavalla. Ainoa juttu, jolla joskus räväytän on huulipunat, mutta esimerkiksi silmämeikit on AINA vain ripsari ja rajaukset. Täytyy sanoa, että olen melko innoissani kyseisen merkin huulipunista ja etenkin sävyistä! Alimassa kuvassa on kahden eri ostoskassin sisältö - vasemman puoleisen on goodiebagin ja oikean puoleisen omat ostokseni.

Goodiebagista sain mukaani siveltimen, "viimeistely"suihkeen en todella siis tiedä fiksumpaa suomenkielistä sanaa tälle ja huulipunan. Tuo Matte Finish Fini Mat - suihke on ihan mieletön! En olisi todellakaan ostanut sitä, mutta voin kertoa, että kun tuo loppuu, juoksen ostamaan sitä lisää. Tänään testailin sitä ensimmäisen kerran, eli suihkautin muutaman kerran tuotetta kasvoilleni, kun olin saanut meikin valmiiksi. Jonka jälkeen reippailin Suomen keväisessä ilmastossa - tihkusateessa ja tuulessa kuvaustreffeille Millan kanssa. Kuvattiin siis pikkusateessa ja mytäkässä... Siitä huolimatta meikki pysyi kasvoilla kauniisti siihen asti kunnes pääsin kotiin. HOW COOL? 

Omista ostoksistani tänään käyttöön pääsi pohjustusvoide, joka ainakin näin pienen kokeilun jälkeen tuntuu aika jees tuotteelta. Sipaisin myös huulilleni Soft Matte Lip Creamia sävyssä 04 London, tästä tulee yks mun lemppareista. Sävystä tulee hieman Kylie Jenner vibat, mutta hyvällä tavalla! Muita ostoksiani olivat Lingerie-huulipuna sävyssä 03 sekä Wonder Pen. Nää on todella hyvän hintaisia ja esimerkiksi tämä mun Matte Lip Cream tais maksaa alle kympin? Ei paha! 

Haluan kuulla vinkkejä ja kokemuksia, jos joku on näitä päässyt jo aiemmin testailemaan! :-)

2 kommenttia:

  1. Ihania tuotteita! Multa löytyy NYX:ltä Butter Gloss -huulikiilto sävyssä Maple Blonde ja Wonder Pencil -meikkikynä. Oon tykännyt niistä tosi paljon ja oonkin aika varma, että mun tulee joskus ostettua Sokokselta lisää tuotemerkin tuotteita. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, tuo Butter Gloss-kiilto jäi itseäni hieman mietityttämään - se olisi kivaa vaihtelua näille supermattapunille! Wonder Pencilin monipuolisuus tulee varmaan todettua hieman pidemmän käytön jälkeen :-)

      Poista