19.4.2016

HAPSUHULLU


wall2
wall2 3
wall2 1
wall2 6
wall2 7
wall2 4
wall2 2
wall2 8

Neule Cubus / T-paita COS / Farkut Cubus / Kengät Vamos / Kello GANT

Kuvat Milla / Edit minä

Melko hapsupainoittenen meininki mulla - on hapsua punteissa ja neuleessa. Neuleen 100% puuvillaa vakuutti mut, joten pakkohan se oli kotiuttaa. Tää menee nimittäin tosi kivasti kesäiltoina farkkushortsien tai jonkun pidemmän paidan kaveriksi. Kengät on mun lempparit ja samat löytyy mustanakin ja ne on vilahtaneet ainakin Pariisin postauksissa. Voi muuten olla, että toi nilkkapituinen lahje on käynyt nyt mun kohtaloksi, sillä istun nyt kotona flunssassa. Nuha on kyllä maailman ärsyttävintä!! Tosin tässä vaiheessa en millään haluaisi ottaa vastuuta omasta olostani vaan aikuismaisesti osoitan sormella poikaystävääni, joka oli muutama päivä sitten myös kuumeen ja flunssan kourissa :--D 

Hiuksista sen verran, että en oo ollenkaan sellainen, joka jaksais vääntää kampauksia tai edes osaisi niitä tehdä ponnaria pidemälle. Sitten tapahtui päivä, kun mun hiukset meni ihan kamalaan sotkuun ja ponnari ei tuntunut oikealta ratkaisulta. Muutaman minuutin lopputulos olikin aika kiva lettinuttura! Täytyisi ehkä enemmän panostaa tuollaisten tekemiseen ja opetella erijuttuja - näin saa kivaa vaihtelua perinteisille ponnari-nuttura-päiville! 

4 kommenttia:

  1. Ihana asukokonaisuus ja nätti kampaus! :-) Kuinka paljon toi hapsuneule maksoi? :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ! :-) Hapsuneuleen hinta on 39,95€, joka mun mielestä ihan kelpo hinta materaaliinsa nähden (Cubuksella on nimittäin myynnissä tosi samankaltainen neule, mutta siinä on puolet materiaalista akryylia). Käy ihmeessä sovittelemaan :-)

      Poista
  2. Yhdyn yllä olevaan kommenttin, nätti asu ja kaunis kampaus! :)

    VastaaPoista