7.10.2015

VEPSÄLÄINEN x UNELMIEN TUOLI

IMG_6230
IMG_6227
IMG_6229
IMG_6228
IMG_6223
IMG_6225
IMG_6221

Vepsäläinen järjesti Tampereella viime viikon torstaina sisustusillan. Pyysin Idaa mun seuraksi sinne ja ilta olikin oikein mukava! Inspiroivat huonekalut, iloiset myyjät ja edustajat sekä naposteltavaa! Ei yhtään hullumpaa. Alunperin idea lähteä koko iltaan tuli mun ihanalta äidiltä. Äiti on siis Tampereen Vepsäläisellä sisustussuunnittelijana ja pyysi mua mukaan tuonne sisustusiltaan.

Mun äidillä on aina ollut tosi iso vaikutus siihen, miltä haluan kotini näyttävän ja tuntuvan. Äiti arvostaa designia, laatua, persoonallisuutta. Oon ollut ylpeä meidän kauniista kodista ja sen seinien sisältä löytyvistä klassikkoherkuista. Oon ihan varma, että vielä joku päivä pihistän Diamond-tuolin sieltä! Koti on paikka, joka kuvastaa sen asukasta. Koti on paikka, jossa on hyvä olla. Siksi koti on myös paikka, johon kannattaa panostaa. Haluan, että voin luottaa tuotteisiin, mitä kotiini kannan.  Niin sitten joskus kun kannan, faktahan on se että Vepsäläinen ei ole mikään heräteostos-paikka. Ne huonekalut hankitaan harkiten ja monia vuosia kestämään :-)

JA HEI TUO TUOLI! Mun on saatava se. Se on upea. Se on täydellinen. Hahaa ja kylläpä maireana siinä istunkin. BoConceptin Imola. You will be mine. Artek, Muurame ja BoConcept on klassikoita ja syystä. Suosittelen lämpimästi tekemään kierroksen Vepsäläisellä, katsokaa etenkin noi kolme ostastoa tarkkaan. Haaveilkaa. Sen verran huokeita ovat hinnat, että ainakin mun täytyy vielä hetki tehdä töitä ja kasvattaa säästöjä ennenkuin pääsen tositarkoituksella kaikkien mun haaveiden kimppuun. Mutta siks ne on haaveita ja niiden eteen kannattaakin tehdä töitä! Aika tylsää olisi, jos kaikki tapahtuisi heti ja helpolla.

//Muutama kuva on pihistetty Idan blogista! Idankin postauksessa oli monta hyvää ajatusta, etenkin kotiin ja syksyiseen pesänrakennusviettiin liittyen :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti