22.1.2018

TRAVEL PLANS

cali-3
cali
cali-6
cali-2

"I haven't been everywhere, but it's on my list" -Susan Sontag

Koen, että joka kerta kun matkailen, opin itsestäni ja ympäristöstäni uutta. Se voi olla pientä tai mullistavampaa, mutta joka tapauksessa tärkeää. Olen matkustellut todella paljon ja se on sellainen asia, joka on antanut perspektiiviä omaan arkeen ja muutenkin maailman menoon. Mun kummitäti on herättänyt tän matkailukuumeen ja hänelle kuuluu erittäin iso kiitos, että olen nähnyt maailmaa niin paljon kuin olen. 

Syy, miksi palaan usein vanhoihin reissukuviin on se, että mun muistot on tosi vahvoja. Yhtä kuvaa katsomalla saatan muistaa, miltä ilma tuntui iholla tai mitä haistoin siinä hetkessä. Kaikista parasta on, kun muistaa, mitä on tietyssä hetkessä tuntenut. Uskallan sanoa, että mulla on vahva muisti ja muistan paljon asioita aivan pikkuisia yksityiskohtia myöten - niin kotona kuin matkoilla. 

Keväälle tiedossa on kaksi matkaa - ensimmäinen Lombokiin ja toinen Koh Samuille. Olen niin äärettömän iloinen ja kiitollinen mahdollisuudesta lähteä - kokea ja oppia taas uutta. Lombokissa en ole koskaan käynyt, mutta Koh Samuilla kyllä. Mun sisko oli silloin raskaana ja otin niin hienot masukuvat hänestä rannalla auringon laskiessa. Koh Samuilla vietettiin myös päivä katamaraanilla, jonka ehdottomasti haluaisin kokea uudelleen. Vanhoja ja melko kömpelöitä postauksia Koh Samuilta voi lukea TÄÄLTÄ, TÄÄLTÄ ja TÄÄLTÄ.

Tämän postauksen kuvina toimivat vuoden 2016 Kalifornian reissun kuvat Laguna Beachilta. Kaliforniassa vietettiin työharjoittelun parissa kolme kuukautta ja ne ovat yhdet elämäni parhaimmista sekä opettavaisimmista kuukausista. 

2 kommenttia:

  1. Voin niin samaistua noihin tunteisiin! Pari päivää sitten juuri palasin 3 viikon Thaimaan matkalta. Ihanaa ja rentouttavaa lomaa!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oih, 3 viikkoa Thaimaassa 😍 Tervetuloa takaisin ja kiitos toivotuksista 😊

      Poista