28.1.2017

WEEKEND FLOWERS

flowah-3

H A P P Y  W E E K E N D !


Woaah, onpa ollut viikko! Oon ollut jotenkin tosi poikki iltaisin, mutten silti ole mennyt ajoissa nukkumaan. Siis just sellaista omaa tyhmyyttä ollut koko viikko - pakko valvoa, vaikka aamulla on aikainen herätys. Eli sori myös hiljaisuudesta, mikä täällä blogin puolella on ollut valloillaan. En myö mihkään ole katoamassa! Tässä muutama random-asia, mitä olen viime viikkoina kerännyt puhelimeni muistiinpanoihin:

♡ Oon kahlannut ilmeisesti koko Netflixin jo läpi (Onko tää nyt superlame vai superawesome haha), sillä aloitin hetki sitten katsomaan Roswellia! Tää on sellainen "Jonnet ei tiedä" ohjelma, mutta kyllä ysärin lapsi on ollut sen verran tolpillaan, että muistaa kyseisen sarjan. Onhan tää nyt huikee! 

♡  Mun lemppari jogurttimaku on banaani. En voinut pienenä sietää ylimääräisiä köntsiä tai sattumia jogurtissa, joten banaani taisi olla vaniljan lisäksi ainoa, joka oli ihan sileä. 

Kalifornia on ollut paljon mun ajatuksissa. Se on jännä, kuinka tietyt asiat iskevät tajuntaan TOSI jäljessä. Siellä olevat ihmiset, Old Vine Cafe ja tietty meidän arki Veeran kanssa - vitsit kuinka hienot kolme kuukautta tuli vietettyä. Suomessa mulla on nyt paljon juttuja, jotka innostavat ja odotan tulevaa ennemmän kuin koskaan, joten oon vaan iloinen, että kerkesin kokemaan tuollaisen työharjoittelun ulkomailla. 

♡ Asiakaspalvelu on viimeaikoina ollut ihan oma juttunsa. Pohdin yksi päivä asiakkaan kanssa, miksi koon M ja L välillä on koossa eroavaisuutta. Vastaus: "Koska toinen on kokoa suurempi" ei kelvannut. :------D Naureskelen tätä vieläkin välillä. 

♡ Kuinka onnelliseksi kukkakimppu voi ihmisen tehdä? Toivon yleensä kimpusta luonnollisen ja vasta poimitun näköistä - rentoa. Sellaista, että sitä ei väkisin tarvitse asetella mihinkään tiettyyn muottiin, vaan annetaan kasveille tilaa. Tämä kimppu löysi tiensä toimistoon, jossa se inspiroi ja ilahduttaa olemassa olollaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti