12.8.2018

JUST MY LUCK

bubbleroom-12

Paita Bubbleroom (saatu) / Farkkuhame Zara / Kengät Dr. Martens (saatu Inch")

bubbleroom-2
bubbleroom-6
bubbleroom-9
bubbleroom-5


Nyt on mökkiviikonlopusta kotiuduttu ja täytyy sanoa, että sää oli aika vilpakka verrattuna viime aikaiseen. Tykkään kyllä pukeutua vähän pitkähihaiseen ja nilkkureihin, kuitenkin jättäen sääret vielä ilmojen armoille. Sandaalit ei koskaan oo ollut mun ykkösvaihtoehto kenkiin, joten nautin siitä, että saan vetäistä nilkkuria ja rouheampaa tennaria jalkaan. Sain valita Bubbleroomilta muutaman tuotteen ja tuohon paitaan tykästyin - värimaailma kiehtoi minua ja näen käyttäväni paitaa monta kertaa syksyn ja talven mittaan. Ja jonkun kauniin luumunpunaisen huulipunan kanssa. UUUH - niin cool. 

Ensi viikolla häämöttävät jo Blockfestit ja pistän kyllä sormet ristiin, että aurinko paistaisi. Mulla on ollut jotenkin koko kesän sellainen tuuri, että ne puolikkaat ja kokonaiset vapaapäivät ovat olleet pilvisiä tai sateisia. Kerrankin yhden helleviikon alussa sovimme ystävieni kanssa, että lähdetään perjantaina Yyteriin niin eiköhän se ollut viikon AINOA pilvinen päivä koko maassa. Kyllä se vähän enemmän kuitenkin nauratti kuin itketti. Ja sama homma kävi kun sovimme perheeni kanssa, että viedään mun kummityttö Särkänniemen Koiramäelle. Koko päivän (ja viikon) paistoi aurinko, kunnes pääsimme Särkänniemeen. Silloin Tampere sai niskaansa yhden kesän kovimmista ukonilmoista. Ihan perus. Yritän silti pysyä Pertsa Positiivarina!


Huom! Linkeistä tai sitä kautta tehdyistä ostoista en saa mitään rahallista hyötyä eli toisinsanoen ne eivät ole affiliate-linkkejä. Mun laittamat linkit eivät ole affili-linkkejä, ellen toisin merkitse. Mahdollisuuksien mukaan haluan kuitenkin liittää linkit mukaan, sillä haluan vain helpottaa tuotteiden löytymistä!
Kuvat Jonna, editointi minä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti