23.7.2018

RANDOM STUFF

KRAAH, kuinka vaikealta tuntui keksiä otsikko tälle postaukselle! Melkein jätin koko postauksen julkaisematta, koska en meinannut saada kirjoitettua mitään. Nyt otsikkona on Random Stuff, joka voisi suomennettuna olla aivopieru. huh. 

Mutta, mulla on muutamia satunnaisia ajatuksia ja ideoita, joita voisin tässä vähän avata! 

  • Aloitetaan mulle jännittävimmästä jutusta, eli kävin ostamassa mikin mun kameraan. Ei en aloita vloggaamista niin, että kuvaan sitä kun syön jukurttia. Ja siinähän ei ole yhtään mitään vikaa, mutta se ei vaan oo mun juttu. Haluan aloittaa pian vlogin liittyen kosmetiikkaan. Tää ajatus on ollut mielenpäällä kohta jo useamman kuukauden ja nyt ensimmäinen askel on otettu. Uuden asian oppiminen ei missään nimessä oo helppoa, mutta ehdottomasti mielenkiintoista! Tästä aiheesta lisää hieman myöhemmin.
  • Kävin tänään ensimmäistä kertaa tänä kesänä uimassa järvessä. Kun mun rakas 3-vuotias kummityttö haluaa, että täti tulee kanssa uimaan, siitä ei mun sydän tohdi kieltäytyä. Huh, oli aika vilpoista omaan makuun, mutta kyllähän se virkisti!


tahmela

Mekko TopShop / Paita Mango / Kengät Vamos 

  • Oon tosi paljon tykännyt näistä helteistä, mutta ainoa miinus on se, että töissä ja kotona on ihan hemmetin kuuma. Siis sellainen sietämättömän kuuma. Laitettiin viime viikolla meidän parvekekalusteet eli sohvaryhmä ulos terassille ja ollaan siinä istuttu iltoja. Kuinka mukavaa, kun ulkona alkaa olemaan jo viileämpi, mutta silti lämmin ja voi vaan hengailla sohvalla? Parasta.
  • Kuvanmuokkaus on ollut mielessä, sillä multa usein kysytään, miten muokkaan kuviani. En välttämättä suoraan pysty vastaamaan tuohon kysymykseen, koska ainakaan mulle muokkaaminen ei oo niin yksiselitteistä ja simppeliä, sillä jokainen valo ja vuorokaudenaika vaikuttaa lopputulokseen. Kaikista eniten vaikuttaa oma fiilis, joskus haluan enemmän tummia ja rakeisia kuvia kun taas joskus vaaleat raikkaat kuvat uppoavat paremmin. Kyselin Instagramissa, että olisiko kiva, jos tekisin postauksen jossa jaan vinkkejä editoimiseen vai tehdä valmiit filtterit? 


tahmela-3

  • Tulevat viikot ja niiden tyhjyyttä huutavat järjestelyt. IHANAA! Tuntuu, että koko kesä Toukokuusta asti on ollut joka viikonloppu jotain menoa ja melskettä, joten pieni hengähdystauko tekee erittäin hyvää. Toki kaikki tapahtumat, juhlat ja menot on olleet aivan mielettömän hauskoja ja on hyvä tunnelma tästä kesästä, että ei ole mennyt todellakaan hukkaan. Että kyllä on eletty haha!

Eipä mulla muuta! Ihanaa alkanutta viikkoa <3 (mun ystävä käytti just omassa instastoryssaan pienempikuinkolmosta ja se näytti niin SÖPÖLTÄ ja nostalgiselta, joten halusin itsekin käyttää sitä. I'm crazy, I know). 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti