28.6.2018

ALL IN OR ALL OUT?

mustal-19
mustal-10

En aio olla se tyyppi, joka kirjoittaa blogiin kerran kuukaudessa tai vähän silloin tällöin. Mun mielestä se on helpompaa itselleni ja reilumpaa lukijoille, kun on joku tietty rytmi blogissa. Nyt mun rytmi on ollut olematon ja kaikki julkaisut ovat olleet reippaasti Instagramin puolella. Mulla on tuhat asiaa, josta haluaisin kirjoittaa - niistä kärjessä kaikki matkajutut (Lombok, Ko Samui, Garda), mutta mitään en ole saanut aikaiseksi. 

Aikaansaamattomuus on ollut tahallista, sillä olen keikkunut tuossa "all in vai all out" -ajatuksen kuilulla jo pienen ikuisuuden. Jos nyt alan päivittämään blogia säännöllisesti, on se oltava päätös, eikä mikään kattellaan juttu. Tykkään kirjoittamisesta ja tuntuisi vaikealta kirjoittaa vain lause tai kaksi. Mutta oon huomannut olevani järkyttävän hidas, mitä tulee blogipostauksen tekemiseen. Saan tähän uppoamaan tunnin jos toisenkin haha! 

Mielessä on pyörineet myös muut ajatukset - onko blogien aika jo ohi? Luetaanko blogeja enää? Uskallanko asettaa itseni alustalle, jossa myös kaikki loka on otettava vastaan - itsehän sinne on kiivetty? Negatiivisuus jännittää, sillä se menee aina ihon alle jollain tapaa ja vie energiaa. Koen oman energiani tärkeäksi ja haluan käyttää sitä asioihin, jotka hymyilyttävät, kun illalla menen nukkumaan. 

Haluaisin myös kokeilla itselleni jotain aivan uutta, kokonaan uutta genreä ja eri alustalla. Kosmetiikan maailma on vienyt tätä naista kuin litran mittaa ja haluaisin päästä videolla höpöttelemään kokemuksistani ja testailemaan eri juttuja. Mutta koska olen melkoinen pilkun viilaaja, haluan tehdä senkin kunnolla.

mustal-15
mustal-13


Paita H&M (On muuten ihan best!) / Hame Gina Tricot / Kengät Vamos / Lasit Gucci 

mustal-18

Haluan nyt vain sanoa, että täällä ollaan. Ajattelen usein blogiani ja erilaisia kirjoittamattomia ajatuksia sekä kokemuksia, jotka täällä kuuluisi olla. Ajattelen myös aiempia kommentteja, jotka ovat antaneet tähän harrastukseen paljon väriä ja iloa. Kiitos siis siitä. Tuntuisi hulluudelta heittää kaikki menemään, joten tuo ALL IN ei enää kuulosta ihan niin jännittävältä, etteikö se olisi mahdollista.


Kuvat Jonna / editointi minä


10 kommenttia:

  1. Heippa!

    Ihanaa kun päivittelet edes silloin tällöin! Päivittäin ei täällä tule käytyä, mutta jos vain instassa linkkaat aina kun postaat, niin minä ainakin tulen lukemaan! :) kivaa kesää!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa kun kommentoit!! ♥️ Ehdottomasti laitan Instassa infoa aina, kun on uutta postausta vireillä - Kivaa kesää myös sulle!

      Poista
  2. Täällä ainakin edelleen seuraillaan! Sun blogi on ollu yks mun lemppareista jo pitkään enkä pistäis kosmetiikkaan keskittymistäkään yhtään pahakseni. Kiitos kun oot jaksanu kirjotella :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, kiitos kommentista 😍 Kyllä täällä oon taas heräillyt siihen, että haluan postailla lisää ja energiaa sekä ajatuksia olis enemmänkin jaettavaksi tänne. Ihanaa kun seurailet ♥️

      Poista
  3. Ehdottomasti ALL IN!! 😍✨

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ALL IN on sitten vissiin ainoa vaihtoehto 😝♥️

      Poista
  4. Mä ainakin luen vielä blogeja ja koen ärsytystä kun yhä enemmän kaikki siirtyy tekemään vlogeja ja podcasteja! Minä luen ja piste enkä mitään muuta :D Eli ainakin minä olen täällä! Jään odottamaan matkajuttuja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee - vielä löytyy blogien lukijoita 😊 Matkajuttuja on tulossa paljon, heti kun saan ne jäsenneltyä jotenkin fiksuun järjestykseen! Kiitos kommentista! ☺️

      Poista
  5. Heissan! Älä vaan lopeta, sun blogi on niin kiva:)
    Eikä haittaa jos välillä postaustahti hiljenee kunhan jatkat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Kiitos kommentista, kiva kuulla, että hiljaisempi postaustahti ei haittaa :) <3

      Poista