30.7.2016

GOOD AND BAD NEWS

huntington-8
huntington-6
huntington-3
huntington-4
huntington
huntington-7
huntington-5


HELOU! Heräsin tänään viestiin, jonka sain äidiltäni. Hän oli hieman ärsyyntynyt huolissaan, etten ole blogia päivittänyt, sillä sieltä olisi kiva seurata mitä tänne kuuluu. Ihana äiti ♥. Eli ne taitaa olla tän postauksen huonot uutiset - en oo päivittänyt tätä lähellekkään niin tarpeeksi kuin olisi tarkoitus. En oo tätä unohtanut, en missään nimessä! Siitä seuraakin ne hyvät uutiset, sillä kuvia on kertynyt paljon uusiin postauksiin! 

Oon kyllä onnellinen siitä, että pystyn irtautumaan tästä maailmasta ja nostamaan katseeni puhelimen sekä tietokoneen ruudulta. Ei tunnu vaikealta elää hetkessä ja nauttia hetkistä ja ihmisistä. Läsnäolo ja hyvä fiilis välittyy muille ihmisille, oli se sitten ruudun kautta tai just siinä hetkessä. Haluan olla läsnä mulle tärkeille ihmisille, mutta myös teille. Te ootte mulle tärkeitä. Ja aion kirjoittaa tänne vain silloin kun oon aito ja läsnä. 

Nyt tuntui hyvältä ajatukselta kirjoitella. Kiitos siitä lennähtää äidilleni - pieni rakkaudella annettu muistutus antoi mulle hyvää energiaa avata blogger ja kertoa teille tää. Plus sain mahdollisuuden julkaista kuvat Huntington Beachilta! Mä rakastan rantoja! 

Ps. Ens tiistaina oon takaisin Suomessa WHAAAAT?!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti