10.7.2016

FAV KOMBO


denim2-5
denim2
denim-3
denim2-3
denim-13
denim2-8
denim2-7

Paita Papaya / Hame Cubus / Kengät Vamos

Terkkuja sängynpohjalta! Enpä olis uskonut, että nappaan flunssan ja kuumeen täällä, mutta näin on nyt päässyt käymään HUOH. San Diego meni siis flunssa takaraivossa, mutta päätin, etten anna sen pilata mun fiilistä. Nyt oon ollut sit viimeiset kaks päivää aivan vuoteenoma. 

Mitä kuviin tulee, on niissä oleva asuyhdistelmä ollut täällä mun lemppari! Varsinkin nyt kun aurinko on vähän tarttunut hipiään, vaaleansininen toimii erittäin hyvin :-) Tajusin muuten, että kaikki asun vaatekappaleet ovat jo vähintään kertaalleen täällä blogissa jo näkyneet, mutta entäs sitten? Mun mielestä on hyvä juttu ettei aina osta uusia juttuja, vaan miettii ensin, mitä vaatekaapista löytyvistä palasista pystyy rakentelemaan.  

Espadrillot on olleet liimattuina mun jalkaan, ihan huikeet kengät! Mulla on mukana kolmet espat ja ne on niin kätevät, käy melkolailla asun kuin asun kanssa ja on pirun mukavat jalkaan! Vamoksella on ihan älyttömän söpöjä espadrilloja ja aion käydä vilkaisemassa valikoimaa heti kun tulen takaisin Suomeen! Etenkin Gaimon ja Vidorretan espadrilloja osaan kehua, sillä niitä mulla löytyy käytöstä monet ja useammalta vuodelta :-)

Kaks viikkoa enää töitä jäljellä. KAKSI VIIKKOA!! Ihan älytöntä. 

4 kommenttia: