7.6.2016

SNAPSHOTS x NEWPORT BEACH


np-5
np
Npb
np-9
np-6

Tänne ollaan tultu tekemään töitä - se on kaikille selvää tässä vaiheessa. Mutta ai vitsit mä nautin vapaista! Siitä, että voi lähteä rantsulle, olla huoletta ja hengähtää. Meren pauhu korvissa, hiekkaa jalkojen alla sekä ihmisvilinä - siitä on mun vapaat tehty. Ainakin välillä! :-D Duunipäivät menee pirun nopsaan ohi, mutta olo on aika nuutunut niiden jälkeen. Huomenna otetaan reenivaatteet messiin ja suunnataan töiden jälkeen läheiseen puistoon tekemään reeniä. Se, että minä teen jotain urheiluun liittyvää on melko harvinaista ollut viime aikoina, joten jännityksellä odotan, millaisen "rääkin" Veera on meille keksinyt!


Satunnaisia ajatuksia ja seikkailuja viime päiviltä:

- Täältä puuttuu kaupunkien keskustat! Tai ei siis välttämättä puutu, mutta enemmän on erillisiä kauppakeskuksia, joihin ihmiset lähtevät syömään/kahville/juttusille. Outoa.

- Miks joinain päivinä on helppo puhua englantia ja toisena päivänä sanat jääkin ihan kurkkuun jumiin?

- Miksen jaksanut muistanut laittaa aurinkorasvaa selkäpuolelle? Onko pakko olla näin laiska? 

- Ihan älytön ikävä mun poikaystävää. Sellainen sanoinkuvailematon ikävä - miksei kukaan varoittanut tästä? 

- Oon koukussa limen makuisiin Cheetoseihin. Pakko ilmottautua johonkin vieroitushoitoon niistä. Syön niitä niin paljon, että välillä ihmettelen, miten en paina jo 200 kiloa. Ihan oikeesti.

- Mun kaikki paidat on kotona. Kun katon mun mukana olevia paitoja, huomaan niitä olevan nolla. Otin siis nolla paitaa mukaan. SIIS NOLLA.

- Poliisi pysäytti meidän über-kuskin. Oli pimeää, sumuista ja miljöönä teollisuusalue. Olin jo ihan varma, että nää tytöt lähtee nyt ja että hyvästi kaikki ja itkuitkuitku. Onneks se poliisi stoppas meidät. Ihmetteli, että mitä hittoa me täällä tehdään ja miksei meidän kuskilla ole rekisterikilvet paikoillaan ja miksei ole valoja päällä, vaikka on niin pimeä ja kehno ilma. Loppujen lopuksi päästiin ehjänä kotiin ja kuskikin oli pahoillaan, mutta silti mun mielen valtas kysymys, että olisko jotain pahaa tapahtunut, jos meitä ei oltaisi pysäytetty? Hyi ja puistatus. Tästä lähtien tarkastan koko auton ennenkuin hyppään kyytiin. Olkaa kaikki muutkin tarkkoja, jotka käytätte kyseistä sovellusta! 

- Käytiin elokuvissa katsomassa Me before you. Itkin vielä puoli tuntia leffan lopun jälkeenkin, niin raastava se on. Oli muuten hassua, että täällä ei ainakaan tuossa kyseisessä leffateatterissa annettu istumapaikkoja valmiiksi, vaan täällä mennään meiningillä, että istua saa siihen, missä on vapaata! 

2 kommenttia:

  1. Musta on ihan huippua kattoa näitä kuvia ja lukea kaikkea randomia elämästä siellä! Apuaa toi uber tapahtuma!! Ja tuleeko edes mieleen OC noista maisemista ja Newport Beachista!? :D Kalifornia on ollu mulle jo pienenä sellanen paikka mihin oon haaveillut pääseväni, ja toivon et se unelma vielä toteutuis :) xx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Alkaa itsestä tuntumaan, että alkaako olemaan yksitoikkoista luettavaa, koska palmut ja sininen taivas valtaa kuvat :-D

      Newport Beachista ei tuu ihan hirveet OC-vibat, mutta kyllä Kalifornian muista maisemista todellakin! OC on kuulemma kuvattu Laguna Beachilla(?!)! Kerron siis (OC)fiiliksiä sitten, kun ollaan käyty siellä :-) Kalifornia on ihana, tykkään <3 Teen vielä lopuksi isompaa vinkki, kokemus ja videopostausta koko aiheesta :-)

      Poista