24.6.2016

EI HAITTAA

23-4

  • Ei haittaa, vaikka en pääse tänä vuonna viettämään juhannusta Suomeen. Me vuokrattiin eilen polkupyörät muutamaksi tunniksi ja se oli niiin siistiä! Pakko vielä myöhemmin uudestaan vuokrata!
  • Ei haittaa, etten ole avannunt blogia pariin viikkoon. On ollut sen verran töitä ja muuta tekemistä, että ei vaan ole ollut aikaa mutta aikaa on ollut katsoa koko OITNB uuden tuotantokauden haha! Mua ei haittaa pikku tauko sen takia, koska tiedän ettei sen takana oo mitään vakavampaa - en ole lopettamassa, eikä motivaatio ole hukassa :-) Musta ei pääse ihan helpolla eroon, mitä blogin pitämiseen tulee!

sunset-7

  • Ei haittaa, vaikka Flaming Hot Cheetos-koukku jatkuu. Jos saatte mahdollisuuden maistaa näitä, tarttukaa siihen! Se on kyllä turmion tie, mutta täysin sen arvoista. 
  • Ei haittaa, vaikka on jo kova ikävä kotiin. Mun rakas tulee tänne 31 päivän päästä!!! 
  • Ei haittaa, vaikka tehdään töitä 4th of July, joka on täällä mieletön juhlapäivä. Me lähdetään samalla viikolla kahdeksi päiväksi San Diegoon!!! WUHUU!

12
15

Kivaa Juhannusta kaikille! Tää on kyllä yks sellainen juhlapyhä, joka vetää mielen vähän haikeaksi. Mä rakastan Suomea, kesää ja mökkeilyä. Kun tuun kotiin, haluan pian mökkeilemään. Kuppi kahvia, höntsyt ja järvimaisema. Älkää käsittäkö mua väärin, mä oon nauttinut täällä olostani kyllä ihan täysiä! Siitä, että aurinko paistaa varmasti ja bikinit on ykkösvaatetus vapailla. Kokis on kylmää, ilma on kuuma ja ilmapiiri rento. Jos pitäis keksiä vastakohta Suomelle, sanoisin että oon löytänyt sen. Kaikin puolin hassua, kuinka erilailla asiat ja ihmiset loppujen lopuksi toimii. 

23-3

Jutskaillaan taas Juhannuksen jälkeen! Minäkin palaan tänne normaalin postaustahdin kera. Pusuja!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti