22.5.2016

RED SNEAKERS


vans-3
vans-4
vans-8
vans-14
vans-5

Paita BikBok / Farkut Cubus / Kengät Vans

Sain yhtenä päivänä pakkomielteen punaisiin Vanseihin. I know - VANSEIHIN?? Converseja mulla on jo monet kotona, joten halusin jotain erilaista tällä kertaa. En pakannut yhtiäkään tennareita mukaan, joka oli kyllä silkkaa tyhmyyttä. Onneksi täällä ei tarvii ihan liikoja maksaa tennareista, ja nämäkin maksoivat noin 35 euroa. Mun työkaveri käyttää usein Vanseja ja oon sitä kautta niihin tykästynyt. Mitä fiiliksiä Vanseista - onko liian old school? :-D

Oon käyttänyt täällä myös aika paljon silmälaseja! Töihin en jaksa laittaa piilareita enkä myöskään halua ottaa riskiä, että sellainen tipahtaisi jonkun ruokaan ja usein iltaisin tuntuu turhalta tuhlata mokomat pariksi tunniksi. Täytyy sanoa, että laseja on kehuttu tosi paljon ja kyselty, että mistä on. Tosin täällä Tiger of Sweden sanoo aika harvalle mitään.  

Nyt painun untenmaille, sillä siinä missä Suomessa on aamu, meillä on ilta! Täällä mun on pakko mennä aikaisin nukkumaan, että jaksaa kiireiset työpäivät kunnialla läpi. Siinä missä Suomessa oon välillä melkoinen iltakukkuja, täällä on pakko tsemapata! Kivaa sunnuntaita :-*


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti