17.5.2016

KAIKKI ON RYPYSSÄ


13.5
13.5-6
13.5-4
13.5-5
13.5-3
13.5-7

Paita Papaya / Shortsit BikBok / Kengät Vamos

Mä en oo pakannut mukaan mitään järkevää vaatetta! Tai yksittäisiä kivoja juttuja on, mutta tuntuu että mikään yläosa ei sovi mukana oleviin alaosiin. WHAT! Kannattaa jättää pakkaaminen viimeiselle tunnille illalle. Toinen juttu on se, että kaikki vaatteet on rypyssä :---D Saatte siis kasoittain kuvia, joiden vaateyhdistelmät on outoja ja kaikki on rypyllä, ok? 

Oon aika ylpeä tuosta mun kaverista Veerasta, joka on suostunut ottaan musta kuvia täällä ja on onnistunutkin aika hyvin! Mua hieman huolestutti alkuun, että mitä mun asukuville tapahtuu tän kesän aikana, mutta nyt oon aika hyvillä mielin. Rypyistä ja asukriiseistä huolimatta.

Toivottavasti Suomessakin olisi kunnon kesäkelit, jotta näistä mun kevyistä asukuvista sais jotain inspiraatiota irti :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti