29.4.2016

WAZZZZUUPP??


No jestas enhän minä oo tänne viikkoon kerinnyt mitään kirjoittelemaan! Kiva kuitenkin, että ootte sivua availlut ihan yhtälailla kuin yleensäkin. Niin kivaa avata kone ja tulla vihdoinkin kirjoittelemaan, että mitä kuuluu ja missä mennään! Sanomattakin selvää, että kiirusta on pitänyt - koulussa, töissä ja vapaa-ajalla. Tällä viikolla oon ollut mukana meidän luokan tiimin pop-up ravintolassa, käynyt kuvaamassa muutamia juttuja, ollut seinäkiipeilemässä mun rakkaiden työkavereiden kanssa ja välillä oon yrittänyt myös hengähtää haha! Saatte nyt viikon varrelta kuvia sekalaisessa järjestyksessä- sinne mahtuu Indiedaysin päivätapahtumasta kuvia, Helsingin reissusta kuvia, ruokakuvia hahah! Väittäisin, että ruokakuvat on aina ne tärkeimmät.

Mulla on myös vähän teknisiä ongelmia mun kuvien lataamisessa, joten nyt keskityn siihen ja saan sen kuntoon!

ILOISTA VAPPUA :-*

whatsup-2
whatsup-3
whatsup-5
whatsup-7
whatsup-4
whatsup-6
whatsup
whatsup-8

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti