22.1.2016

LONG TIME NO SEE

IMG_0397
IMG_0400
IMG_0806
IMG_0399


Takki 2hand / Huivi Cubus / Laukku RLL / Kello Gant

Kuvat - Milla
Edit - Meikä

Long time no see tällaisia asukuvia! Onpas mukavaa vaihtelua, mutta silti mulla ei riitä järki ymmärtään, että miten me ollaan saatu aikaseksi kuvata edes nämä! Mähän oon sellainen, että en malta muutenkaan olla kameran edessä turhan kauaa, niin mites nyt kun on tällaiset pakkaset?? Hullun hommaa sanon minä :-D Millalle kuitenkin iso käsi siitä, että sai mut nauramaan ja hymyilemään! Millalle myös iso käsi 2hand fiilistelystä, sillä ilman sitä likkaa en olis löytänyt tuota mun takkia. Takkia, joka on lämpimämpi kuin mikään muu takeistani. 

Oon tässä miettinyt tätä blogia ja omaa fiilistäni sitä kohtaan. Ajankohtaisesti oon miettinyt myös, miten haluan tässä kehittyä tänä vuonna ja miten saan pidettyä omanlaisen tyylini. Ajattelin loppuviikosta tehdä aiheesta erillisen postauksen. Tiedän, että lukijoissa on paljon muitakin bloggaajia, jotka varmasti ovat miettineet jossain vaiheessa samoja juttuja :-)

Elämän otan aika iisisti nyt. Arki menee pääosin koulussa sekä töissä ja muutamina päivinä viikossa ollaan ensiksi koulussa 8-16 ja siitä sitten töihin 16-20. Monille opiskelijoille tuttu kaava! Tänään on koulusta vapaa ja työtkin kutsuu vasta neljän jälkeen ja pyhitin olemukseni vain rauhoittumiseen. Pistin radion pauhaamaan ja aloin tekemään banaanilättyjä joista tulikin banaanivohveleita.  Kahvikuppi kädessä on helppo tuijotella pakkasen riepottelemaa maisemaa. 

Pitkästä aikaa mulla on levollinen mieli ja just nyt tässä hetkessä mun on hyvä olla. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti