22.11.2015

SO IT BEGINS

IMG_7882
IMG_7877
IMG_7875
IMG_7876

Mä oon jouluihminen. Alkutalvi ihminen. Eli tää viikonloppuinen lumentulo aiheuttaa mulle ihan mieletöntä iloa :-D Veikkaan kyllä, että aiheuttaa kaikille. Paitsi niille, keneltä on mennyt sähköt. Sähköjä tai ei, ulkona on aivan hullun kaunista ja sisällä tunnelmallista. 

Mulla on mun uudet joulukalsarit ja iso kuppi teetä. Herkkuja ja hyvä mieli. Jotenkin sellainen äärettömän onnellinen olo. Voispa aina olla näin yksinkertaisen helppo olla! Tiedättekö mitä tarkoitan? Mitään ihmeellistä ei tarvitse tapahtua, mutta silti on hyvä ja höyhenenkevyt fiilis. Mulla on se nyt. En muista, koska sunnuntai olis viimeks tuntunut näin rennolle. Ainoa stressiä tuottava tekijä on tällä hetkellä kouluhommat joulukalenterin puute. Fazerin perinteinen vai Dumle?


2 kommenttia:

  1. Ihan parhaita noi vohvelikeksit! Namm. Ja perinteinen kuvakalenteri on mun valinta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on ihan hullun hyviä! Ne on Hollannissa joku superherkku ja mun hollantilainen ystävä on koukuttanut mut noihin aikoinaan :-D Eilen haettiin joulukalenterit ja fazer on mun tän vuoden valinta :-)

      Poista