26.11.2015

MORE FROM NDC

IMG_7842
IMG_7843
IMG_7844
*Yhteistyössä Nunuco Design Companyn kanssa


Kuten varmaan muistattekin, sain hetki sitten ihanan paketin Nunucolta! Se sisälsi muistikirjan ja tititidittidii PUHELIMENKUORET! Mulla on ollut mun aiemmat kuoret kans Nunuco Design Companylta ja olin niihin tosi tyytyväinen. Malliston uudistumisen myötä himo uusiin kuoseihin ja kuoriin kasvoi. Sen vuoksi olinkin kovin iloinen tästä yhteistyöstä. Voin kertoa, etten joutunut pettymään. Uuden malliston kuoret ovat siroja ja tyylikkäitä. Itse valitsin kuorikseni "Talvipuutarhan" ja voi vitsi mä oon fiilistellyt niitä! Olisin muuten halunnut kuvat niin, että mulla on puhelin kädessä.... Mutta mulla ei oo tarpeeks kauniit kädet siihen hommaan haha, saakeli :--D Kuvat otettiin meidän hämyisellä mutta mielestäni tunnelmallisella eteisen lipastolla. Kovin kätsy koko lipasto. Siinä on aina kaikki tarvittava eikä mikään (avaimet puhelin rahapussi bussikortti) pääse hukkumaan!

Nunuco Design Company on mielestäni loistava esimerkki, kuinka lahjakkuudella ja intohimolla saa asioita aikaan. Katsokaas vaikka heidän instagram! Kaunis, kansainvälinen ja omanlainen. MINÄ TYKKÄÄN! Itse olin yhteistyön tiimoilta juttusissa Kristiinan kanssa, jolla oli ammattimainen ja rento ote hommaan. Kristiina on itseasiassa NDC:n suunnittelija ja kaikki kuosit ovatkin hänen käsialaansa. Melko hienoa!

Tällä hetkellä oon vielä kytiksellä vuoden 2016 kalentereihin! :-) Oon etsinyt kissojen ja koirien kanssa kaunista kalenteria, mutta en ole oikein löytänyt sellaista, jonka kelpuuttaisin. Toivottavasti NDCltä tulis just sellainen mitä oon etsinyt ja että sitä ei kerettäisi myydä loppuun ennen kuin äkkään sen. On kuitenkin kiva tukea omilla ostopäätöksillä ennemmin kotimaista yrittäjyyttä :-)

Onko siellä muita Nunuco Design Companyn fanittajia? Itse äkkäsin, että siinähän on hemmetin hyvä joululahjaidea!! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti