18.8.2015

OSTAN HATUN

IMG_4305


Kuvat: Pinterest 


Mulla on ollut pieni hiuskriisi tässä jo melkein muutaman vuoden ajan. Ensin mun ihanat pitkät ja paksut hiukset alkoivat tippua tuppoina päästä, jolloin jäljelle jäi hiirenhäntä. Ja paha mieli. Siitä sitä alettiin pätkimään pikkuhiljaa, kunnes viime joulun jälkeen mun päässä napasahti ja leikkasin polkkatukan. Oon tykännyt siitä, mutta kasvatan silti hieman pidempää. Nyt keksin tosiaan kuukausi sitten, että haluan vaaleampaa, sillä mulla on aina mustanruskeat hiukset. Oon tykännyt näistä. Mutta aina löytyy jotain uutta? Viime kampaajakerralla väristä ei saatu vielä niin kirkasta kuin olisin halunnut ja nyt olen koonnut inspiraatiotaulua, millaista haluan lähteä hakemaan. Varmaan käy perus: "Sun toiveet on epärealistiset" Jaaha. 

Miksei vaan voi olla sellaiset hiukset kuin toivoo. Miksi pitää olla epärealistinen käsite olemassakaan? Mä haluan elää maailmassa, missä kaikki on mahdollista :--D Mut tosiaan, jos tää kriiseily jatkuu niin ostan hatun.

Todella epätavanomainen postaus tällä kertaa. Palaan tänne pian omanlaisellani touchilla! Viikonloppuna onkin Blockfestit ja meille tulee ystäviä torstaista eteenpäin, joten ensi viikolla nähdään blogin puolella. Nyt nautin mun pidennetystä viikonlopusta ja vapaista! PUSUJA! :-*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti