21.5.2015

WHAT A BEAUTY



Olympus e-pl5 meni vaihtoon ja tilalle tuli e-pl7. Rakkaus ja tunneside tuota e-pl5:ta kohtaan on ääretön ja olen maailman onnellisin, että sen uusi koti löytyy rakkaan ystävän perheen luota. Siellä sillä on pitkä taival edessä ja mitä ihanempia tyyppejä ja asioita kuvattavana! 

Nyt olen illan pidellyt käsissäni tätä uutta, Olympusta. Hitto. Sika hyvä tämäkin. VOIKO OLYMPUS EPÄONNISTUA? Ja vielä parempi kysymys: VOIKO OLYMPUKSELLA EPÄONNISTUA? Oon vahvasti sitä mieltä, että ei. Tää merkki on (ainakin mulle) timantti, jolla onnistuu varmasti. Mä ainakin oon sen verran vannoutunut välineurheilija, että uskon kuvien olevan hyviä, jos annetaan käsiin oikeat tarvikkeet. Taito sitten on plussaa hahah :-D  

Alunperin katselin tota uutta 25mm objektiivia, mutta loppujen lopuksi järkevämmäksi tuli myydä vanha kamera (<3) ja hankkia tilalle tuo e-pl7 sekä objektiivi pakettina. Ja olen mielettömän onnellinen tästä. 

Nappasin nopeasti muutamat testikuvat uudella 25mm objektiivilla, IHAN SUPERJEES (kuulemma true-valokuvaajat ei käytä termiä objektiivi, vaan putki tms. En oo nyt yhtään cool, kun en sano putki). Onko muita Olympus-faneja?




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti