14.4.2015

FORGET THE RISK









KOTONA! Aika kotoisaa, kun pihalla sataa luntakin. WHYY?? Perjantaina laskeutui kone Suomen maalle ja jäin siitä suoraan Helsinkiin töihin koko viikonlopuksi. Eli periaatteessa tulin vasta sunnuntai-iltana kotiin, kun pääsi nukkumaan rakkaan kainaloon ja tuttuihin maisemiin. Sen vuoksi ollut hieman hiljaisempaa täällä suunnalla. Todella paljon postauksia jemmassa vielä reissusta, mutta ajattelin, että ripottelen niitä tasaisesti viikkojen mittaan. Pitäisi purkaa vähän tota 30kg painavaa matkalaukkua! En tiennyt, että matkalaukku voi painaa noin paljon, ihan kamalaa :-D 

Tiedättekö mitä. Onni on hyvä ystävä, joka löytää susta kertovan taulun. Vielä R-kirjaimella varustettuna. Olin (ja olen edelleen) niin liikuttunut, että meinasi itku tulla. 

"Forget the risk and take the fall, if it's meant to be, it's worth it all"

Lause, joka ei voisi kuvailla paremmin sitä mitä oon. Äiti on aina sanonut, että kannattaa elää enemmin sydämellä kuin järjellä, ja se ajatus on kantanut mua usein tässä elämässä. Oon sitä mieltä, että jos joku asia ei toimi tai joku ahdistaa, sille pitää tehdä jotain, eikä jäädä tuleen makaamaan. Jos voit tehdä elämästä onnellisempaa, niin miksei? Oon tehnyt muutamia "isoja" päätöksiä, jotka olisivat voineet viedä ojasta allikkoon, mutta tein ne silti. Miksi? Koska tuntui siltä, luotin siihen, että teen oikein. Isoja on heittomerkeissä sen vuoksi, sillä eihän ne maailman mittakaavassa ole järin suuria universumia muuttavia päätöksiä, mutta mun mittasuhteessa isoja. 

Mulla on muutama tärkeä ajatus, jotka yritän muistaa päivittäin. Ensimmäinen on toi sydämellä ja tunteella eläminen. Toinen on, että oma onni ei saa tapahtua toisen kustannuksella. Oma hyvä fiilis ei lähde siitä, että polkee toisen alemmas. Päinvastoin, kaikista paras fiilis lähtee siitä, kun jaksaa hymyillä, auttaa muita, olla läsnä ja välittää asioista. 

Olkaa siis rohkeita ja löytäkää aina hyviä juttuja joka päivästä. Sillä jaksaa aika pitkälle :-)

Eilen tosin olin niin kamala migreeni-väsy-kiukku, että ei paljoa omia neuvoja noudatettu. Sitä se tunteella eläminen on pahimmillaan, kiukutkin eletään täysiä. HAHA APUA. No, välillä niinkin. Useimmin kuitenkin parempi tsemppi päällä! Hymyilen tänään eilisenkin edestä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti