1.10.2017

POST WEEKEND

autumn_-7
autumn_-6
autumn_-3
autumn_
autumn_-4

Kuvat - Jonna, editointi minä

Mun viikonlopun suunnitelmat heitti torstaina yllättäen ihan häränpyllyä ja olin hetken jo aivan huuli pyöreänä, että mitäs nyt. Vaikka yleensä rakastan hetkiä, joita ei tarvitse etukäteen suunnitella, stressaannuin. Ei ollut yhtään sellainen olo, että olisin halunnut olla vain kotona. Yksin. Viikonlopusta tuli kuitenkin ihana ja onnellinen - miksi? 

 Aloitin kolmannen (!!) kerran Gilmoren Tyttöjen katsomisen. Se sopii hyvin syksyiseen fiilikseen ja oonko ihan väärässä, jos väitän että Stars Hollow'ssa on melkein aina syksy tai talvi? Niin paras ohjelma, nokkela ja hyräilevä. Tällä hetkellä, jos saisin toivoa mitä vaan, toivoisin asuvani Stars Hollow'ssa, Lorelain ja Roryn naapurissa.

 Kahvi, sateisen utuinen ilma ja lehtipino täynnä lukemista. Täytyy kyllä todeta, että vaikka oon lukenut lehtiä myös iPadilta, ei se ole niin kivaa. Jatkossakin haluan lehteni paperisina ja taipuvina. Tällä combolla aloitin lauantaiaamuni ja olo oli rauhallinen. Ostin H&M homesta uuden kahvikupin pienellä piristävällä tekstillä - Hello gorgeous. Vaikka voin kertoa, että tää ilmestys on aamuisin kaukana tuosta hah!  

 Lauantaina hain mun lemppari mini-ihmisen Fannyn sekä siskoni ja lähdettiin riehumaan HopLopiin! Matkan varrella saatiin ajatus tulla mun luo katsomaan elokuvaa ja yökyläilemään. Olin niin onnellinen aamulla, kun näin Fannyn heti. Tämän kaksi vuotiaan söpöläisen ensimmäiset sanat olivat olleet heti aamusta, että "Tätillä, kivaa". En liiottele, kun sanon, että joudun pidättelemään usein kyyneliä pelkästä liikutuksesta tuon pienen kanssa. 

 Sunnuntai kruunasi kaiken, sillä järjestelin keittiön kaappeja, jotka olivat saaneet sekaisuudellaan oman järkeni järkkymään päivä päivältä enemmän. Ja hei, siivoamisen jälkeen on niin magee fiilis tehdä hyvää ruokaa ja istua syömään television ääreen. Me syödään melkeinpä aina olkkarissa! Illan ruokana oli pennepastaa, kanaa, kirsikkatomaatteja sekä punaista pestokastiketta chilillä ja valkosipulilla höystettynä. 

Mulla on hyvä mieli aloittaa uusi viikko. Toivottavasti teilläkin!

4 kommenttia:

  1. Aivan ihania kuvia!! Syksy on mun lempivuodenaikani ja nää on kyllä niin syksyisiä. :)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, kiitos <3 Syksy on munkin mielestä aivan ihana vuodenaika!

      Poista