17.1.2018

SENKIN TALVI

winter-4
winter-2
winter

Takki Canada Goose / Pipo Marc O' Polo / Kengät Vamos 

winter-6
kauppi-2

Ihmiselle, jonka nenä ja varpaat on usein jäässä kesälläkin, on talvi melkoinen koitos. Olo on kuitenkin ihan energinen, eikä pimeyskään ota niin pahaa niskalenkkiä kuin monesta muusta. MUTTA. Kylmyys on jotain mitä en siedä ollenkaan. Onneksi on varusteet kunnossa taistelemaan koleampia säitä vastaan. Tosin, otan ennemmin pakkasen ja lumen kuin plussa-asteet ja loskan. Esimerkiksi viime viikolla ulkona oli niin kaunista! Puut olivat aivan valkoisen kuuran peitossa ja järvikin jäätymässä.

Mutta tosiaan se kylmyys piinaa. Kotona tuntuu, että ainoa paikka missä haluan olla on kolmen viltin alla pienenä käärönä. Haluaisin juoda superkuumaa kahvia kokoajan ja syödä suklaata. Selaan myös liian usein vanhoja matkakuvia ja haaveilen lämmöstä kuten jokatoinen suomalainen nyt. Aamuisin kylmä auto on melko karu herätys ja ratti oikein irvailee kylmyydellään. Hassu juttu muuten, sain mun auton rattilukkoon yksi päivä ja itkuhan siinä melkein tuli. Olin jo aivan varma, että mun auto suuttui siitä, etten ole pessyt sitä vaan se joutuu likaisena kruisailemaan. Onneksi naapuri on ihan puhelinsoiton päässä ja auto saatiin vielä liikkeelle! 

Kylmyydestä viis, pipo on ollut viime viikon tykätyin asuste. En oikein aiemmin ole välittänyt pipoista, mutta tästä tuli mun lemppari. 

Kuvat - Elina, ediointi minä

2 kommenttia:

  1. Sun hymy on niin tarttuva, että aloin seurata sun blogia hiljattain ihan vaan sen takia, miten hyvälle tuulelle kuvista tulin. Tekstitkin on sopivan lyhyitä ja kepeitä, uusi hyvän mielen blogi, tykkään!

    Talvesta ja kylmyydestä olen samaa mieltä, sais loppua jo. Tervetuloa kevät ja aurinko!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua kiiitos!! <3 Muistan, kun lukiossa jo omaksuin jostain biisistä lauseen "Jos naama peruslukemil, oon hymy huulilla" ja se on kyllä pitänyt tähän päivään asti. Tää sun kommentti sai mut taas muistamaan hymyn merkityksen!

      Adios talvi ja kohta on jo kevät! Täytyy pitää lopputalvi kiireisenä niin viikot menevät nopeammin kohti aurinkoisia ja lämpimiä päiviä haha! Ihanaa viikonloppua sulle :)

      Poista