5.11.2017

PELKKIÄ LEMPPAREITA

helsinki syksy celine gina tricot vamos-5
helsinki syksy celine gina tricot vamos-7
helsinki syksy celine gina tricot vamos-2

Takki 2nd hand / Paita &Other Stories / Farkut Gina Tricot / Laukku Céline / Kengät Vamos / Kello DW

helsinki syksy celine gina tricot vamos-9
Näyttökuva 2017-11-05 kello 20.32.08

helsinki syksy celine gina tricot vamos-10

Kuvat - Essi / Editointi minä

Aiemmin oli hieman puhetta siitä, kuinka vaatekaappi turhauttaa ja mikään ei tunnu sointuvan yhteen. Kommenteissa osa oli tullut tulokseen, että minimalistinen tyyli on helppo, eikä turhauta niin helposti. Mutta täytyy sanoa - mä en oo kovin minimalistinen, en luonteeltani enkä tyyliltäni. Haen siis vielä pukeutumisesta sellaista välimaastoa, jossa osat toimivat yhteen olematta niin minimalistista. 

Koen, että tällainen 50 Shades of Black ei voi mennä pieleen, vaikka erikoisia elementtejä löytyykin - turkki, lävistetyt farkut ja hileinen paita. Mulla oli ihan hemmetin hyvä fiilis tässä asussa ja se on loppujen lopuksi tärkeintä. 

Kuvien takki on mun suosikki ja yksi syy, miksi odotan kylmempiä kelejä. Se on tosiaan muutama vuosi sitten ostettu seitsemällä eurolla UFFin 70-luvun osastolta ja on aitoa turkista. Melkoinen tuuri ollut siis matkassa! 

Célinen trio on ollut mun unelma-listalla vuosia ja kun muutama vuotta sitten sellainen mulle iskettiin käteen, se on pysynyt matkassa ja asuissa lujasti mukana. Tuo burgundy väri on aivan mahtava lisä, joka tuo mielenkiintoa ja eloa meininkiin. 

Koko hela hoidon kruunaavat nuo bootsit. Rennot, simppelit ja kuin tehty mun jalkaan.

- Pelkkiä lemppareita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti