15.8.2017

AJANKÄYTÖN TAITAMATTOMUUS

olive green
olive green-5
olive green-10

olive green-8

Takki Mango / Farkut Zara / Kengät Vamos / Kello DW *gifted

olive green-6
olive green-4
olive green-12

Aikuisena tai siis "aikuisena" oleminen on siinä mielessä sietämätöntä, että perhe, parisuhde, ystävät, oma aika, työt, koti, harrastukset jne jne pitäisi osata kaikki pitää niin, että kaikkeen on aikaa. Pitää niin tiukassa otteessa, että kaiken kerkiää tekemään ja vielä hyvällä energialla. Pitää niin tiukassa, ettei kukaan huomaa, että aika tuntuu loppuvan hetkellä minä hyvänsä. Se on vaan sellainen juttu, että mä oon aina ollut vähän huono siinä. Välillä aikuisena olemisena, mutta pääsääntöisesti tuossa otteessa pitämisessä. 

Mulla ei oikein ole energiaa selitellä, miksi en kerkiä tai esittää, että aikaa on vaikka ja mille, kun sitä ei oikeasti ole. Oon maailman huonoin valehtelemaan, joten en tee sitä muille enkä itselleni - kun ei ole aikaa kaikelle, sitä vain yksinkertaisesti ei ole. Se, että aika menee humpsahtaen ohi, ali ja joskus ylikin, ei oo mun mielestä häpeän aihe. Kunhan se ei vaikuta liikaa sellaisiin asioihin, joille olisi tärkeää tehdä enemmän aikaa. Itseasiassa oon jutellut monien mun ystävien ja lähipiirin kanssa siitä, että miten ihmeessä tässä pitäisi taipua joka suuntaan ja vielä kontrolloidusti? Yllättävää kyllä, oon huomannut monien miettivän samoja juttuja! JES! En oo siis ainoa onneton ajankäyttäjä haha! 

Mutta ehkä tähän ajankäyttöön on taas painosanalla taas oikein perehdyttävä ja varattava enemmän aikaa kodille, ystävien kesken vietetyille arki-illoille, perheelle, valokuvaamiselle - sille, mikä milloinkin tuntuu tärkeältä. 

Ehkä jopa kahvikupin äärellä tapahtuvalle haaveilulle, joka on ollut aiemmin sunnuntai-aamujen aatelia. 

2 kommenttia:

  1. Hitsi vieköön, kun on taas täydellisiä kuvia! Ei jumantsuikka sun kanssas :) Ja jep, ajankäytön suunnittelu ei aina kuulu munkaan vahvuuksiin... Voisko vuorokauteen saada, öö, esim. toiset 24 tuntia lisää?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kovasti! :) Joo haha, voitaisko saada??? Mä allekirjoitan sen vetoomuksen kans!

      Poista