19.2.2017

FRIDAY CASUAL

Niinhän siinä taas kävi, suunnittelemattomista kuvista tulikin onnistuneita. Ehkä sen takia just, että ei kerkiä ottamaan niistä mitään paineita? Räpsitään vaan! Sen verran täytyy sanoa heti alkuun, että kun mua oikein laiskottaa, laitan ponnarin. Se on mun mielestä hieman sellainen laiskuuden kampaus, enkä sen takia haluaisi kuvissa olla ponnari päässä. 

Kuvissa oon  T O D E L L A  itselleni arkisissa vaatteissa. En usko, että täällä pitkään aikaan on nähty näin arkista meininkia asukuvissa. En väitä, että siinä olisi mitään vikaa. Ei todellakaan ole! Oon vaan aamuisin aika laiska tyyppi oman ulkonäköni suhteen, varsinkin kun teen lähtöä kouluun. Suoraan sanottuna - mua ei kahdeksalta aamulla voisi vähempää kiinnostaa miltä näytän :-D 

outfit_-2
outfit_

Paita Zara / Takki Cubus / Housut BikBok / Kengät Vamos / Reppu Calvin Klein


outfit tupla-2
outfit-4

Kuvat - Maj / Edit  minä

Kuvat ovat perjantailta, jolloin ilma oli harmaa ja pilvet roikkuivat. Mutta Mari sen jo tokaisi, että viini, kukat, ruoka sekä kiva seura tekivät tehtävänsä ja fiilis oli paljon parempi, kuin ulkona vellova säätila! Kyllä se kevät ja aurinko kutkuttelee niin pahasti mielessä, että tuollaiset perjantaiset harmaat päivät tarvitsevat vähän lisäboostia, että pysyy virkeänä! 

Lisäboostista puheenollen, suuntaan tänään jumpalle (edelleen tämä sana aiheuttaa mussa WTF reaktion) ja jännityksellä odotan, kuinka kipeänä olen ensi viikon. Mutta jostainhan se on aloitettava?  Taas. 


2 kommenttia:

  1. Tälläiset rennot asukuvat ovat kyllä niitä parhaimpia! Saisi blogeissa enemmänkin tälläistä näkyä :)

    Heidi | Heidi's Planner

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näinhän se taitaa mennä, että kiva nähdä välillä näitäkin eikä vain niitä viimeisen päälle mietittyjä? :-) Pistetään korvan taakse!

      Poista