21.8.2016

B L O C K F E S T WKND


P8190558
IMG_9496
IMG_9390
P8190450
P8190281
IMG_9427
P8190542
P8190312
IMG_9447

Siinä se viikonloppu meni ihan hujauksessa ja alkaa iskeä tajuntaan, että kesä on nyt taputeltu. Huh, melko haikeaa! Blockfest-viikonloppuna oli hyvä fiilis ja tunnit vieri nopeasti eteenpäin. Vaikea pukea ajatukset sanoiksi näin sunnuntai-iltana :-D Siihen vaikuttaa niin väsy kuin onnellisuuskin.  Snäpissä (@riikkakuu) mua seuraavat saikin hieman enemmän kuvamateriaalia viime päivistä kuin mitä mulla on laitettavaa tänne blogiin. Mun puhelimen akku pysyi hyvin ladattuna koko ajan, sillä muuten puhelin pysyi aika visusti laukussa. Viikonloppuun mahtui liikaa juotavaa, veneilyä, rakkaita ystäviä uusia tuttuja, ihan hulluja ja mahdottomia juttuja meidän kaveriporukalla, randomisti tuttuihin törmäämistä ja musiikin fiilistelyä (NAS, G-Eazy, ASAP ROCKY ja JVG oli mun ehdottomat lempparit). Varsinkin toi JVG vei ihan mukanaan - ihan huippua, että nää jätkät saa porukan tunnelman ihan kattoon! 

Huomenna alkaa arki. Okei, keskiviikkona alkaa koulun jatkumisen myötä arki. Mutta oon asennoitunut, että huomenna tuntuu jo arjelta. Tosi paljon.

Syksy - I'm ready!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti