6.11.2015

PERJANTAI-KEVENNYS

IMG_1625
IMG_7259
IMG_7258


×Näin unta, että vahingossa klikkasin jonkun törkylinkin auki Facebookissa ja se lähetti sen kaikille mun facebook-kavereille. Jouduin poistamaan koko tilin, että pääsin yli siitä häpeän määrästä! :--D Toissa yönä taas näin unta siitä, että mun uudenkin puhelimen näyttö hajos jatkuvasti, jopa hipaisusta. Voi luoja tätä mun alitajuntaa.

×Aamulla Snapchatissa (Riikkakuu), kerroin että tykkään Fazerin pähkinäsuklaasta. Tosin syön aina eka ne palat, joissa on enemmän kuin kaksi pähkinää. Pähkinättömät palat on mun mielestä ihan waste of money ja ne jääkin aina yksittäisinä kappaleina levyn folioon.....

×Päätän joka viikko, että nyt alan kiinnittämään huomiota laatuun ja klassisuuteen, mitä tulee pukeutumiseen. Sitten meen töihin ja ihastun johonkin perhanan yhden sesongin paitaan, jota ilman en muka just nyt voi olla. Tahdonvoima, WHERE ARE YOU? Ei vaan, aika hyvin oon nyt lukenut ainakin pesulaput läpi, että kaikki akryylipainajaiset jää hankkimatta. 

×Mun aamurutiinina on hetken aikaa toiminut se, että meikkaan samalla kun katon Sinkkuelämää. Melko positiivinen aloitus päivälle. En oo koskaan katsonut kyseistä sarjaa alusta loppuun jakso kerrallaan, joten nyt onkin jo korkea aika! Mitä hittoa edes tarkoittaa korkea aika. Aloin kyseenalaistaa omaa kielioppiani. Voiko noin edes sanoa?

×Havahduin tänään tosi lujaa siihen, että oma aika on oikeesti ihan kullanarvoista. Tänään mulla on pitkästä aikaa vapaa aamupäivä. Ei sentään kokonainen vapaapäivä, sehän nyt olisi ihan hulluttelua :-D Mutta pitkä aamupäivä kelpaa tähän väliin. Viimeksi tälläinen on ollut melkein kuukausi sitten ja voi morjens kuinka tän tarpeessa oon ollut.  #Opisanomaanei

Ihanaa viikonloppua! 


6 kommenttia:

  1. Miten et oo voinu nähdä koko Sinkkuelämää sarjaa?! Mä oon nähny sen varmaan 5 kertaa alusta loppuun :D:D Eli siis oon kattonut sunkin edestä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis hertsyykeli oon nähnyt! :--D Siis korjataanpa tilanne äkkiä! Oon varmaan nähny kaikki jaksot, mutta en oo niitä tietoswsti lähteny aiemmin katsomaan ekasta kaudesta loppuun jakso jaksolta. Mutta oot varmana kattonu munkin edestä sitä! Onhan se nyt hyvä!!! <3

      Poista
  2. Ihan huippu postaus! :D Aloin kans miettin tuota "korkea aika" ja ei hele kuulostaa kyllä tyhmältä ku alkaa miettimään :DDD Monet jutut on kyllä niin typeriä kun niitä alkaa oikein miettimään, ihan vaikka sanatkin.. Toistelet ja makustelet päässäs jotain sanaa esim jakkara, niin se alkaa kuulostamaan aivan idiootilta ja väärältä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa voi kiitos! Hömppäpostaus viikonlopun kunniaksi!

      Siis joo äläpä!! Perinteiset sanonnat varsinkin on usein sellaisia, että mitä ihmettä :-D Tulee niin dorka olo joistain sanoista kun alkaa miettiin liikaa hahaha!

      Poista
  3. Hahaa ihana postaus <3 Mulla on kanssa tapana meikkailla ja katsoa samalla jotain sarjaa aamuisin ja voisin kanssa aloittaa itse asiassa Sinkkuelämän (taas) alusta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun uppos! :-) Se on mun mielestä tosi rentouttavaa, että joku hömppäohjelma pyörii taustalla. Sinkkuelämään yksittäinen jaksokin kestää just sen meikkaamisen verran, eli suosittelen!

      Poista