2.8.2015

ASUNTOMESSUT - FEELIN' INSPIRED


IMG_3434 IMG_3429 IMG_3431 IMG_3435 IMG_3436
Kaikki postauksen kuvat on tullut tänne oman kameran kautta! 

Lähdettiin tänään porukalla kohti Vantaan asuntomessuja! Ja voi pojat, eihän sieltä voi lähteä pois ilman ideoita ja inspiraatiota! Oma makuni on aikalailla kaiken suhteen henkeä less is more ja pidän selkeistä linjoista. Tästä syystä moni talo & sisustus ei iskenyt ja aika erikoisia ratkaisuja oltiin tehty. Meitä on moneen ja niin on tyylejäkin, hyvä niin, sillä olisi aika tylsää jos kaikki fiilistelisivät tismalleen samoja juttuja. Onneksi siellä oli muutama kohde, joista poimittiin kunnolla ideoita mukaan :-) Mulla on ollut hetken aikaa pieni matto-pakkomielle! Kolmannen ja viimeisen kuvan matto miellyttää minua ihan hirveästi! Pehmeät, yksiväriset ja suuret matot TOIMII! Viimeisen kuvan yleisilme muutenkin jäi minun ja rakkaani mieleen ja heijastimme sitä samantien omaan kotiimme. Kyseessä on kohde 13 ja sisustussuunnittelijana Mikko Toppala. JOB WELL DONE! Ainahan kaikista sisustusratkaisuista löytyy jotain, mitä itse muuttaisi toisenlaiseksi, mutta pääpiirteittäin näytti erittäin hyvältä! 

Monesta talosta vaikutti puuttuvan kunnon "olohuone" ja televisio, johon minä tyttö sitten tomerana tokaisin "Se joka väittää, ettei katso televisiota, valehtelee". Vierestä kuului heti vastalause. Ja se tyttö ei valehdellut, sen verran tomerammin ilmoitti takaisin ettei omista televisiota haha! Rakastan kaikkia hömppäohjelmia, sarjoja ja elokuvia, joten kyllä itselläni on usein töllö päällä, kun olen kotona. 

Hauskaa oli, kiitos seuralle! :-) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti