19.7.2015

SUNDAY THOUGHTS



IMG_3030
IMG_3031

Aamuihmiset. Oon aina halunnut olla aamuihminen! Sellainen, joka juo kahvit rauhassa ja syö aamupalaa. Itseasiassa taidankin haluta olla enemmän kuin pelkkä aamuihminen. Haluan olla rutiininomainen aamuihminen, jopa tapojensa vanki. Minkä ihmeen takia aina oon tehnyt siitä mieleeni saavuttamattoman unelman? KELLO SOIMAAN JA YLÖS. 

Tosin olen aina ollut yökukkuja, syntynyt sellaisena. Jos menen nukkumaan ennen kahtatoista, on jo jonkun luokan ihme. Iltatoimeliaisuutta ei ole olemassa. Aamutoimeliaisuus on fakta ja todistetusti olemassa oleva asia. Kuka muka jaksaa iltaisin hoitaa täydellä teholla asioita? En ainakaan minä. 

Pitäiskö yrittää? Sitä heräämistä aikaisin ja myös aikaisin nukkumaan menemistä? Mun hullu ystävä on sanonut, että jos jotain tekee 21 päivän ajan, siitä tulee tapa. Uskoisikohan :-D

//Kuvituksena toimii aivan aiheeseen kuulumattomat otokset. Rakastan Amsterdamin rakennuksia, niin nättejä! Muuten oon kyllä aikamoinen pönöttäjä kuvissa hahaha! Cmoon Kuusisto, tsemppaa vähän!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti