6.7.2015

FEELS LIKE HOLIDAY



IMG_2432
IMG_2433
IMG_2435
IMG_2436
IMG_2434
IMG_2440

Olin muutaman päivän vapaalla töistä ja täältä. Kameraa en käsistäni laskenut, mutta muuten olin vapaalla. Teki hyvää nauttia auringosta, ystävien seurasta ja rennosta fiiliksestä ylipäätään! Vaikkei mulla kummempia kesälomia tänä vuonne ole, viime viikko tuntui lomalta. 

Trendi oli mun ensimmäisen vapaapäivän mukavin yllätys, jonka jälkeen toinen iloinen yllätys oli se, kun ystäväni Samuel ja Daniel olivat päässeet kertomaan valokuvaushommistaan sinne! Kuinka siistiä on kääntää muinanaisina sivuja ja yhtäkkiä HETKONEN! Ihan huikeeta! Samuel on siis DREAM WEDDING-postauksen sulhanen ja Danski sitten Samuelin veli :-) 

Mansikat on olleet aika lempparijuttu nyt, kuten varmasti kaikilla! Ja ruoka-aiheesta aasinsillan kautta pääsen toteamaan, että Hullun poron brunssi oli mun mielestä kyllä hyvä! Oon kuullut, että mielipiteet jakautuvat aika hienosti kyseisen paikan brunssista, joten jäin ihmettelemään, MIKSI? Paljon vaihtoehtoja, hyvät simppelit maut, kiva terassi, jätskiä?? Mitä vielä ihminen brunssiltaan tarvitsee? 

Nyt on ollut kuitenkin paluu arkeen-fiilis, sillä aikaisen herätyksen aiheuttama väsy tuntuu takaraivossa, mutta pitäisi kerätä voimia kodin siivoamiseen. Väsy melkein vois aiheuttaa pienen "typerää olla aikuinen ja siivota ja tehdä aikuisten juttuja"-kiukun, mutta aion päästä yli siitä. AIKUISUUDESTA PUHEENOLLEN! Tilasin tänään uudet silmälasit ja samalla tehtiin näöntarkastus. Vanhuus ei tule yksin ja kun mulla on aiemmin ollut vähän huono näkö, nyt oli vähän enemmän huonompi näkö :-D 

Kahvit tulille ja hommiin! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti