11.5.2015

JUST NYT









Just nyt mulla on tosi väsynyt, mutta onnellinen olo. 

Just nyt oon tosi rakastunut.

Just nyt oon ollut tosi kiireinen.

Just nyt mulla on ihanat uudet kengät.

Postausta kuvittaa mun uudet rempseet Niket, jotka tilasin viikko sitten Zalandolta. Mitä tykkäätte, onko liian räväkät? Aloitin muuten uuden duunin viime viikolla. Uusi työpaikka napsahti Hämeenkadulle aukeavasta Cubuksesta. Siellä ollaan raksattu myymälää kuntoon ja tehty pitkiä päiviä. Vitsi siitä tulee hieno! Meidät löytää instagrammista @cubushameenkatu, käykää kurkkimassa miten hommat edistyy! :-) 

Ja mielettömän siistiä, oon mukana Muotikirppis-jengissä tai tarkemmin sanottuna bloggaajien joukossa! Instagrammissa jo totesinkin, että oon siellä niin hyvässä seurassa, että jopa vähän jännittää! IHANAA! Muotikirppikseen palaan pian omien postauksien merkeissä :-) Luulin, ettei mulla olis mitään fiksua myytävää, mutta jestas kyllä löytyi vaikka mitä kivaa pöydän täytettä. 

Just nyt mulla on tosi kiva elämä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti